Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goeie en betrouwbare website Theorie examen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Goeie en betrouwbare website Theorie examen

Mijn dochter van 19 gaat stilaan werk maken van haar rijbewijs.
    Nu heeft ze een een deftige vorm van autisme die het haar niet makkelijker maakt. Zeker de tijdsdruk kan haar parten spelen.
    We denken aan zo'n opleiding die je in 1 dag klaarstoomt voor het examen.
    Maar om haar kansen te vergroten, zou ze al wat online willen studeren. De zoekfunctie levert niet meteen iet sop, maar zijn er betrouwbare websites hiervoor?
    Last edited by Hayes; 04/04/2024, 14:27.
    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Ik kan alleen maar aanraden om zo veel mogelijk examens online te doen.

Mijn kinderen hebben wel eerst het boek goed doorgenomen, en dan een 10-tal examens gedaan.

Ik weet niet of zo'n opleiding van 1 dag niet te veel is voor haar. Dat is uren aan een stuk over hetzelfde.

Hier kan je al een paar examens testen: https://proefexamen.vabrijschool.be/...w_wcB#/B/login

Comment

Ben ook al aan het uitkijken.
      Jaren geleden vond ik er nog veel maar nu is dat precies allemaal betalend.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Ik heb ook Autisme en add.
        Ik had een boek gekocht in de carrefour, maar leesde alleen het vetgedrukte lol
        Dan had ik nog een dvd rijbewijs zonder omwegen en lessen heb ik nooit gevolgd, heb 2 rijbewijzen en de auto had ik eerste keer 2 punten te weinig en 2dekeer 2 teveel compensated lol het motorijbewijs was ik van de eerste keer door.
        Veel succes

Comment

Working...
        X