Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TheCoolwall.info

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• TheCoolwall.info

Zoals je misschien al hebt gezien in mijne sig, heb ik een eindje geleden een website uit de grond gestampt, http://www.TheCoolwall.info. Deze week heb ik de site afgewerkt (opmerkingen / suggesties zijn nog altijd welkom) met enkele nieuwe functies en een degelijk design.

Iedereen kan er zelf auto's toevoegen en dan kan er op gestemd worden.

Er wordt niet echt gekeken naar de cilinderinhoud of de looks van een wagen maar naar de algeme 'coolheid'. Zo kan een alledaagse auto als de Citroen C4 coupe even cool zijn als een Aston Martin DB9. Het gaat ook niet om de prijs, een Maybach is door de bezoekers gestemd tot serieusly uncool, samen met de micra c+c (volledig terecht ook).

Probeer het zeker eens uit, de foto die je erop plaatst mag niet groter zijn dan 200kb (afmetingen spelen niet echt een rol). Als je een bepaald model voor ogen hebt zoals bv een e30 m3, zet dit er dan bij in de naam van het model.

Een auto wordt in de cool-lijsten opgenomen zodra er meer dan 5 keer op werd gestemd, anders wordt het zeer makkelijk om de fridge te vullen.

Je kan ook een bepaalde auto promoten door z'n eigen link ergens te plaatsen. Mijn auto (megane I classic) kan je rechtstreeks bekijken door deze link te volgen: http://www.thecoolwall.info/stem2.php?md=1 . Je kan net hetzelfde doen met jouw favoriete auto.

In dit topic kan je je commentaren kwijt bij de geplaatste auto's.

Enkele forumkarren die de weg naar eeuwigdurende fame al gezocht hebben zijn:Zet jouw auto erbij en post de link in dit topic. Zo zal je eindelijk weten hoe cool je auto is (of helemaal niet zoals die van mij).

Zoals eerder al gezegd, mooi gemaakt massy! v2 is zomogelijk nog beter!
    Keep up the good work

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Zoals eerder al gezegd, mooi gemaakt massy! v2 is zomogelijk nog beter!
        Keep up the good work
        Thx, ik doe m'n best!

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
        Coole kever, had het de non-cabrio versie geweest vond ik hem zelfs nog ietske cooler. Zoals diene groenen van Cayenne.

Comment

Het is trouwens niet verboden om eens op een reclaamke te klikken . dat levert mij dan wat eurocenten op waardoor ik de site kan runnen.

Comment

Zalig gewoon!

Comment

Alles gestemd en zelf op de reclame geklikt
              Mooie site.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                Het is trouwens niet verboden om eens op een reclaamke te klikken . dat levert mij dan wat eurocenten op waardoor ik de site kan runnen.
                Ik heb er net 10 keer op geklikt

Comment

Leuke site.

Comment

Plezante site en leuk bedacht !

Er zitten wel rare keuzes tussen,

een Aygo is cool en een Bentley continental GT, een BMW 3 en een BMW 1 zijn uncool...
                    Smaken verschillen duidelijk

Wel fijn dat SUV's zoals een Q7 en een Cayenne onder uncool staan

Comment

Leuke site, maar...

Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                      ...dat is wel verboden. Persoonlijk zou ik proberen om ook effectief een "cool wall" weer te geven waarop je (een selectie van) de auto's toont. Als je dat soort visuele gimmicks toevoegt, kan je de site veel beter promoten.

Comment

Beetje rare opmerking, maar ... ik vind de van boven naar onder rangschikking volgens coolheid onlogisch. Beter 't coolste bovenaan zetten, en uncool onderaan. Ik heb op 't Kevertje van tuscani per ongeluk "seriously uncool" gestemd, terwijl ik 'm zeer cool wilde stemmen. 'k Heb dat wel goedgemaakt door 16.384.091 keer op "in the fridge" te stemmen dan.

Comment

en je kan maar 1 keer stemmen

Comment

gotver tis dan nog juist ook.
                            Van seriously cool naar cool.

bedankt hé

Comment

Ik maak het goed met ... euhm ... een fles sjampieter in de kraamkamer, binnen enkele maanden. Goed?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Ik maak het goed met ... euhm ... een fles sjampieter in de kraamkamer, binnen enkele maanden. Goed?
                                en ne martino.

Sally loopt bijna de muren op als ze ne martino ziet.

het eerste wat ik moet gaan halen na de bevalling is .....

....idd ne martino

Comment

Eén van de eerste treffers op Google met zoekterm "Martino" :

'k Heb 't altijd gedacht dat diene kleine niet van Tuscani zelf kan zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                    Eén van de eerste treffers op Google met zoekterm "Martino" :

'k Heb 't altijd gedacht dat diene kleine niet van Tuscani zelf kan zijn.
                                    Wat groeit er daar op diene mens zijnen neus ?

Comment

Cool!

Eén opmerking op het eerste zicht:
                                      Zorg dat het woord dat naast een het type voortuig meer in het oog springt.

bv. Lotus Elise: Seriously cool

Mss verschillende kleuren gebruiken voor de verschillende types ?

Comment

Euhm...

WTF. De nieuwe BMW X5 is lik ne photoshop van 4 jaar geleden ofzo

Comment

Working...
                                        X