Ik vind de layout niet echt functioneel, en niet echt passen voor dergelijke website ook. Voor de rest mooi initiatief wel En je weet, over smaken en kleuren ..
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TheCoolwall.info
Collapse
X
-
Dat komt omdat ik enkel codeer, de lay-out maak ik neit zelf, die pluk is gewoon ergens van't internet. Het is een gratis template, staat er onderaan ergens op denk ik. (http://arcsin.se/)
Comment
-
Ah ok .. Ik ben op dat vlak een doe-het-zelver. Al heb ik niet echt iets online staan voor de moment, m'n laatste groot project dat klaar was heeft me een boete van 3000 euro opgebracht .. Al kwam dat wel van 75000, dus al bij al nog tevreden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenAh ok .. Ik ben op dat vlak een doe-het-zelver. Al heb ik niet echt iets online staan voor de moment, m'n laatste groot project dat klaar was heeft me een boete van 3000 euro opgebracht .. Al kwam dat wel van 75000, dus al bij al nog tevreden
Comment
-
Laten we het kort houden: een website met veel foto's op en waar ik dus redelijk wat copyrights mee geschonden heb .. als er dan een uitgeverij is die geen zin heeft om vriendelijk te vragen alles eraf te nemen maar direct een factuur van 75.000 euro sturen dan slik je wel ff dankzij goeie advocaat en het feit dat ik nog studeerde moest ik "maar" 3000 euro betalen .. plus 1000 euro advocaat kosten .. als ge zo nen factuur 's morgens vroeg voor uwe neus krijgt zijde vlug wakker, geloof me vrij
Comment
-
De foto die je hebt gepost op je website van de Bmw E90 is serieus uncool, zo'n lelijk geval en zo'n slechte foto.. N/o massy maar moest je een knappere foto met een veel sportievere E90 posten dan gingen de reacties wel anders zijn.. Vb ene met sportpakket, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk BerichtenEven kicken, site is nog steeds online.
Comment
Comment