Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TheCoolwall.info

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik vind de layout niet echt functioneel, en niet echt passen voor dergelijke website ook. Voor de rest mooi initiatief wel En je weet, over smaken en kleuren ..

Comment

• Dat komt omdat ik enkel codeer, de lay-out maak ik neit zelf, die pluk is gewoon ergens van't internet. Het is een gratis template, staat er onderaan ergens op denk ik. (http://arcsin.se/)

Comment

• Ah ok .. Ik ben op dat vlak een doe-het-zelver. Al heb ik niet echt iets online staan voor de moment, m'n laatste groot project dat klaar was heeft me een boete van 3000 euro opgebracht .. Al kwam dat wel van 75000, dus al bij al nog tevreden

Comment

• TheCoolwall.info heeft mij al 10 euro opgebracht of zo Die heb ik dan dubbel geinvesteerd in merchandising.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
            Ah ok .. Ik ben op dat vlak een doe-het-zelver. Al heb ik niet echt iets online staan voor de moment, m'n laatste groot project dat klaar was heeft me een boete van 3000 euro opgebracht .. Al kwam dat wel van 75000, dus al bij al nog tevreden
            Explain ?

Comment

• Laten we het kort houden: een website met veel foto's op en waar ik dus redelijk wat copyrights mee geschonden heb .. als er dan een uitgeverij is die geen zin heeft om vriendelijk te vragen alles eraf te nemen maar direct een factuur van 75.000 euro sturen dan slik je wel ff dankzij goeie advocaat en het feit dat ik nog studeerde moest ik "maar" 3000 euro betalen .. plus 1000 euro advocaat kosten .. als ge zo nen factuur 's morgens vroeg voor uwe neus krijgt zijde vlug wakker, geloof me vrij

Comment

• De foto die je hebt gepost op je website van de Bmw E90 is serieus uncool, zo'n lelijk geval en zo'n slechte foto.. N/o massy maar moest je een knappere foto met een veel sportievere E90 posten dan gingen de reacties wel anders zijn.. Vb ene met sportpakket, ...

Comment

• Ik zet die foto's daar niet op, de keuze van foto is aan de persoon die de auto toevoegt. Op verzoek kan ik wel de foto wijzigen in iets anders. Maar dan moet je me eerst een foto (jpg of png) bezorgen die kleiner is dan 200kb.

Comment

• Even kicken, site is nog steeds online.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                      Even kicken, site is nog steeds online.
                      Nu blijkbaar niet meer...

Comment

• Site is inderdaad down, ik heb geen tijd/goesting meer om dit te onderhouden. Daarom niet verlengd.
                        It was fun while it lasted.

Comment

• Comment

Working...
                          X