Mededeling
Collapse
No announcement yet.
TheCoolwall.info
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Proof Bekijk BerichtenAlles gestemd en zelf op de reclame geklikt
Mooie site.
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk heb er net 10 keer op gekliktGoogle is nogal kieskeurig.
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoDillen Bekijk BerichtenLeuke site, maar...
...dat is wel verboden. Persoonlijk zou ik proberen om ook effectief een "cool wall" weer te geven waarop je (een selectie van) de auto's toont. Als je dat soort visuele gimmicks toevoegt, kan je de site veel beter promoten.
En het is niet verboden, ik mag zelf niet klikken maar een andere persoon wel, wat is anders het nut ervan?
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOude mini cooper staat er 2 keer in.
En er hebben een paar man Mercedes getypt als merk ipv Mercedes-Benz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk BerichtenMini heb ik ook net gezien en Op zich is het geen probleem dat er Mercedes staat ipv Mercedes-Benz maar k zal't wel eens aanpassen.
Maar dat had je wss al wel door
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten't Was ik die Mercedes-Benz erbij gezet had
Maar dat had je wss al wel door
Mocht ik het niet weten, kon ik je ip tracen, dan was't zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenEuhm...
WTF. De nieuwe BMW X5 is lik ne photoshop van 4 jaar geleden ofzo
Deze beter?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichtende bmw 1 kwam effe piepen in het coole gedeelte
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk BerichtenEn terecht zeker? Staat nog altijd in cool en da's volgens mij de enige moderne bmw (zonder de m karren mee te rekenen) die in cool/ mss zelfs seriously cool mag.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenIs dat normaal dat je op bepaalde modellen kunt blijven stemmen en op andere niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
Kun je die foto eens mailen? Dan los ik het op, e-mailadres zit in je pm box.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk BerichtenLigt aan het teveel aan spaties en haakjes in de naam van de foto, k heb dat al eens voorgehad.
Kun je die foto eens mailen? Dan los ik het op, e-mailadres zit in je pm box.. Bedankt
Comment
-
-
Comment