Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TheCoolwall.info

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
    Je stemt je eigen auto niet in de fridge?

Comment

Leuke site, hoewel ik me ook wel even vergist heb, zoals gTa. De topquotering zou idd beter bovenaan staan.
      Wat ik me wel afvraag: wie vindt een Volvo S60 nu cool? Binnen vijf jaar haat iedereen die wagen.
      Last edited by Beta; 28/05/2007, 23:45.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

Volgens de database werd ondertussen 4842 keer gestemd, als er daarvan 2 zijn die willen dat het omgekeerd staat zal ik het wel zo laten. Als er meer hun beklag komen doen, wil ik het misschien wel aanpassen. Wat wel mogelijk is, is een betere aanduiding, mss met iets visueels ipv gewone tekst.

Comment

Nog wat meer statistieken voor de fans:

Na 4842 stemmen werd een totaal van 14789 punten toegekend. Per stembeurt komt dat neer op 3.05 en dat wil zeggen dat de gemiddelde auto 'cool' is.

Er zijn 139 auto's om op te stemmen (138 als je Clarkson niet meerekent).
          Die auto's werden al 15438 keer weergegeven of gemiddeld werd elke auto al 111 keer getoond op iemands beeldscherm.

Mijn bolide heeft de meeste stemmen (maar zeker niet de hoogste score).

Comment

Zou het misschien mogelijk zijn om een ranglijst te maken?
            Ik vind het nu een klein beetje onduidelijk, maarja het is ook niet simpel om zomaar een site uit de grond te stampen!

Succes nog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
              Zou het misschien mogelijk zijn om een ranglijst te maken?
              Ik vind het nu een klein beetje onduidelijk, maarja het is ook niet simpel om zomaar een site uit de grond te stampen!

Succes nog
              Ranglijst? Bedoel je per categorie (cool, fridge, uncool, ...) de auto's in een rangorde te zetten? (van meest naar minst punten)

Ik wil graag een pagina systeemke in elkaar krijgen maar dat zal voor na de blok zijn. Als de site blijft groeien met enkele auto's per dag zullen de pagina's nogal vlug zeer lang worden.

Het is inderdaad nie simpel om dit te maken, zeker als alle code die ik gebruik door zelfstudie komt. Maar ik doe het om bij te leren (voor het geld moet ik het zeker niet doen, de site heeft 0.2 dollar opgebracht afgelopen week en google betaalt maar uit bij 100 dollar ).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk Berichten
                Ranglijst? Bedoel je per categorie (cool, fridge, uncool, ...) de auto's in een rangorde te zetten? (van meest naar minst punten)

Ik wil graag een pagina systeemke in elkaar krijgen maar dat zal voor na de blok zijn. Als de site blijft groeien met enkele auto's per dag zullen de pagina's nogal vlug zeer lang worden.

Het is inderdaad nie simpel om dit te maken, zeker als alle code die ik gebruik door zelfstudie komt. Maar ik doe het om bij te leren (voor het geld moet ik het zeker niet doen, de site heeft 0.2 dollar opgebracht afgelopen week en google betaalt maar uit bij 100 dollar ).
                Ja een ranglijst per punten bedoel ik , maarja vr na de blok dan miss!
                Succes

Comment

De 166 stond er al in, die is dus buiten gebonjourd en de stemmen zijn bij de andere geteld.

Op mijn to do lijst komt dus ook een controle of de auto er al in staat.

Comment

Comment

De 166 stond er al in, die is dus buiten gebonjourd en de stemmen zijn bij de andere geteld.

Op mijn to do lijst komt dus ook een controle of de auto er al in staat.
                      Had ge nie beter de facelift(die ik had gepost) vervangen door de oude?

Comment

Wil je die foto die jij erop gezet had? Kan gedaan worden.

jouw foto:

Foto die er nu staat:
                        Last edited by massy; 29/05/2007, 14:27.

Comment

Wil je die foto die jij erop gezet had? Kan gedaan worden.

jouw foto:

Foto die er nu staat:
                          Nja ik vind mijn foto veel mooier, maar ik weet nie hoe de anderen erover denken. Ik meen hier ergens gelezen te hebben dat ze de facelift mooier vonden, maarja jij mag kiezen .

Comment

stevige typfout

seriuosly cool

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk Berichten
                              Nja ik vind mijn foto veel mooier, maar ik weet nie hoe de anderen erover denken. Ik meen hier ergens gelezen te hebben dat ze de facelift mooier vonden, maarja jij mag kiezen .
                              Jouw foto staat er al op sinds gisteren hoor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
                                stevige typfout

seriuosly cool
                                Waar ziet ge da ergens staan?

Comment

Waar ziet ge da ergens staan?
                                  Als je rechts klikt op 'de cool-lijsten' ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xxx Bekijk Berichten
                                    Als je rechts klikt op 'de cool-lijsten' ..
                                    Ah, daar. Merci, k ga da direct aanpassen.

edit: done

Comment

http://www.thecoolwall.info/stem2.php?md=156

Comment

kheb er panhards bijgezet

Comment

Working...
                                        X