Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Tuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenIk had echt graag 18" velgen voor mn A3. Ik heb dit een tijdje geleden al eens gemeld... Maar ik zou niet weten welke ik wil! Ik vind de 5-spaaks RS6 velgen af (!!) voor een A3, maar ken de prijs van Audi niet... En heb geen mooie replica's gezien. Iemand een site? Of een foto van een A3 dat je denkt van, die velg is perfect! Ik vind nuvolari's wel mooi, maar ik weet het niet zeker... Geen A8-velgen (12-spaaks...) Had ook wel graag 19" gehad, maar een beetje comfort kan ik toch wel gebruiken, en de prijs loopt dan ook te fel op denk ik...
Roox, kijk eens op www.autoexclusive.be
Mijn RS4's komen daarvan. Kwalitatieve replica's. En de 5-spaaks RS6 velgen staan er ook tussen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenRoox, kijk eens op www.autoexclusive.be
Mijn RS4's komen daarvan. Kwalitatieve replica's. En de 5-spaaks RS6 velgen staan er ook tussen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk BerichtenScrew audi velgen, deze zijn nicer . Deze zou ik toch nemen in 19 ...
Een diepe rand vraagt gewoon voor zo'n grote maat ...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtenin amerika?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mini-ahollic Bekijk BerichtenStond bij de adds in "auto motor und sport"
Comment
Comment