Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
pmmeke: weet gij soms of ge smoked achterlichten kunt krijgen op een A4 avant ...
Want boy o boy moet dat lekker zijn op een zwarte RS4 avant incl dark-pack + geblindeerde ruiten overal + antraciet standaard velgen of dergelijke zwarte velgen
pmmeke: weet gij soms of ge smoked achterlichten kunt krijgen op een A4 avant ...
Want boy o boy moet dat lekker zijn op een zwarte RS4 avant incl dark-pack + geblindeerde ruiten overal + antraciet standaard velgen of dergelijke zwarte velgen
Geen idee maar als ik smoke achterlichten wil doe ik de lichten naar de carossier en laat ze spuiten in zwarte vernis en dan bakken in de oven. Geen verschil met gekochte.
Geen idee maar als ik smoke achterlichten wil doe ik de lichten naar de carossier en laat ze spuiten in zwarte vernis en dan bakken in de oven. Geen verschil met gekochte.
Niet zoveel denk ik. IK heb er geen aparte rekening van. Maar das 1O minuten werk en bakken in de oven kan samen met iets anders daar moet de oven niet speciaal voor aanliggen.
Mochten ze nu es van die achterklep en motorkap afgebleven zijn was die blauwe subliem geweest. Nu vind ik em totaal verprutst eerlijk gezegd.
vind ik ook.
Die motorkap is er precies opgesmeten en om het zo goedkoop mogelijk te houden beetje verlengd maar niet echt aangepast.
Maar kan ook zijn keuze geweest zijn natuurlijk...
Comment