Vreemd dat ze 'n S3 maar tot 330pk opkietelen, terwijl er al A3 2.0tfsi's zijn met 350pk.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Tuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4B7 Bekijk BerichtenLITTLE N+gij zit te veel op audizine jong hahahahaha
greetz uwe dorpgenoot
morgen weet k normaal gezien meer ivm de velgen eh wanneer we ze gaan halen
Greetz
Ge laat ma iet weten jong en ik sta klaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door little n Bekijk BerichtenWit gaat zekers de kleur van 2007 worden?me like
tis knap ook hé
zeg uwe audi heeft nu ook van die allroad strips zeker ?
knap
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenHet is lijk een langen slee met opeens zukken 'giant' voorruit op...
valt met zo'n wagen eigenlijk nog te rijden of is dat gewoon om ergens neer te zetten
Ik vind het echt jammer, precies een gewone die door zen poten is gezakt. Hij ziet er zo ook "triestig" uit, de agressieve look is helemaal verdwenen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenff een newbie tjoening question:
valt met zo'n wagen eigenlijk nog te rijden of is dat gewoon om ergens neer te zetten
Ik vind het echt jammer, precies een gewone die door zen poten is gezakt. Hij ziet er zo ook "triestig" uit, de agressieve look is helemaal verdwenen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenff een newbie tjoening question:
Idem, het ziet er zo'n 'afdankertje' uit die maar kleine velgen kreeg, z'n hele leven hard heeft moeten werken en dan uiteindelijk door z'n vering gezakt is...
En nu staat hij zielig alleen een z'n grote koude hangaar zonder vrienden, daarom kijkt hij zo sip...
*fantasie modus uit*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichtenach zo
http://www.youtube.com./watch?v=2rIZK2Uzp3k
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten*fantasie modus aan*
Idem, het ziet er zo'n 'afdankertje' uit die maar kleine velgen kreeg, z'n hele leven hard heeft moeten werken en dan uiteindelijk door z'n vering gezakt is...
En nu staat hij zielig alleen een z'n grote koude hangaar zonder vrienden, daarom kijkt hij zo sip...
*fantasie modus uit*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenauto kan dus omhaag en omlaag met luchtvering.
Die oude Amerikaanse bakken hebben dat ook zeker?
(die die je ziet staan in die clipjes van rappers)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDas wel nog sjiek!
Die oude Amerikaanse bakken hebben dat ook zeker?
(die die je ziet staan in die clipjes van rappers)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenauto kan dus omhaag en omlaag met luchtvering.
Comment
Comment