Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Tuning

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
    Ik begin me opeens af te vragen hoever ik geraak als je dat doet tegen +250 km/h en je monteert 2 vleugeltjes
    ge kunt gij daar ook 250km/h meerijden hoor. op dikke mercedesen kun je dit als optie bijbestellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
      Het is lijk een langen slee met opeens zukken 'giant' voorruit op...

nice buikschuiver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
        Das wel nog sjiek!

Die oude Amerikaanse bakken hebben dat ook zeker?
        (die die je ziet staan in die clipjes van rappers)
        Correct me if I'm wrong, maar da is nog iets anders volgens mij. Toen ik m'n Chevy had, zat ik er meer in. Maar ik dacht dat die 'springveren' nog iets anders waren dan een airride. Een airride zijn eigelijk een paar luchtzakken die je kan laten vollopen of leeglopen. Ongeveer zoals bij een vrachtwagen. Die dingen lijken daar zelfs op. Maar goed, airides zijn hier illegaal, dus mss beter over iet anders klappen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
          jaja , denk da ook
          tis knap ook hé

zeg uwe audi heeft nu ook van die allroad strips zeker ?
          knap

Yep heb het ook in mijn topic gepost dus
          Wat betreft de kleur ik denk da ge in de zomer zoveel witte auto's ga zien rondrijden da je moet denken dat het sneeuwt,LOL

Greetz.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk Berichten
            Correct me if I'm wrong, maar da is nog iets anders volgens mij. Toen ik m'n Chevy had, zat ik er meer in. Maar ik dacht dat die 'springveren' nog iets anders waren dan een airride. Een airride zijn eigelijk een paar luchtzakken die je kan laten vollopen of leeglopen. Ongeveer zoals bij een vrachtwagen. Die dingen lijken daar zelfs op. Maar goed, airides zijn hier illegaal, dus mss beter over iet anders klappen.

Your right is met enkel lucht
            Dus illegaal en dan mag je er niet over praten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door little n Bekijk Berichten
              Your right is met enkel lucht
              Dus illegaal en dan mag je er niet over praten

Mja, vin dt ook belachelijk zenne. Maar zo staat 't in 't reglement. In een ander topic mag je geen illegaal materiaal posten. En in de tuning topics staat niks anders.

Comment

• Vind dit ook wat absurd dus wagens met te grote velgen,vooraan donkere ruiten,die te laag liggen dmv een schroefkit enz...mogen dan ook niet gepost worden!!!
                Dan zullen hier veel topics moeten verdwijnen vrees ik

Greetz.

Comment

• Dat is zever er niet mogen over praten....de eerste mod dat daar iets gaat op zeggen moet nog uitgevonden worden denk ik

Beter nog....Zo'n airride systeem is best wel interessant volgens mij

Comment

die's zalig

Comment

• Airride is niet illegaal, zolang je uw wagen daarmee uitgerust vervoert op een trailer en er niet mee rijdt op de openbare weg..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                        die's zalig
                        Ik heb het niet voor rode wagens maar deze is echt wel een prachtexemplaar

Comment

• Zal er zo eentje tegen u staan aan de rode lichten

Denk dat het lang groen is voor je beseft wat dat was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                            Dat is zever er niet mogen over praten....de eerste mod dat daar iets gaat op zeggen moet nog uitgevonden worden denk ik

Zeker wel ma alles heeft zo zijn voor en nadelen ook airride,kan niet van ervaring spreken ma zijn er wel meerdere die probs hadden met hun compressor,leidingen etc..
                            Je zal de eerste niet zijn die zijn bolide op de grond legt en hem dan niet meer omhoog ziet gaan

Voordeel is dat je extreem laag kan gaan en naar believen hoger kan zetten als het moet,vluchtheuvels etc...

Het kostprijsje moet je ook meetellen ca 2600 euro voor een degelijke installatie geplaatst en als uw wagen 4 jaar word elk jaar de installatie demonteren en weer monteren wat toch een hels karwei is nee dank u,als morgen airride legaal is zou ik zeker overwegen nu zeker niet.

Greetz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                              Dat is zever er niet mogen over praten....de eerste mod dat daar iets gaat op zeggen moet nog uitgevonden worden denk ik

Ik had 't ni per se over spreken, maar over pics posten...

Oorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk Berichten
                              Airride is niet illegaal, zolang je uw wagen daarmee uitgerust vervoert op een trailer en er niet mee rijdt op de openbare weg..
                              ...natuurlijk, de meeste foto's hier, zijn van stilstaande wagens. En dan is't goe. Helemaal vergeten.

Comment

• Jullie weten wss al dat er een A5 cuope in de maak is of zekers plannen,hier wat foto's van S5 of hoe hij er uit zou zien en bekijk ook het interieur eens als het daar ook maar wat op trekt man man

Comment

• Euh zo ziet hij er uit, zijn de officiele foto's...

Interieur enzo is dus juist hetzelfde!

Comment

• De S5 en A5 zijn ondertussen al een tijdje bekend hoor

edit: Pablo was me voor
                                    nls2000

Comment

• little n , er bestaat hier ook een topic AUDI LOVERS. daar kan je zo'n dingen kwijt over nieuwe modellen en scoops enzo. dit is meer voor Tuning van Audi's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                                        little n , er bestaat hier ook een topic AUDI LOVERS. daar kan je zo'n dingen kwijt over nieuwe modellen en scoops enzo. dit is meer voor Tuning van Audi's

Oke weer een ervaring rijker zal vanaf nu gebeuren
                                        Last edited by ; 01/03/2007, 21:09.

Comment

Oke weer een ervaring rijker zal vanaf nu gebeuren
                                          ja, maar das nie echt e probleem é
                                          tis gewoon wa overzichterlijkere

Comment

Working...
                                          X