Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Tuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenHet is lijk een langen slee met opeens zukken 'giant' voorruit op...
nice buikschuiver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDas wel nog sjiek!
Die oude Amerikaanse bakken hebben dat ook zeker?
(die die je ziet staan in die clipjes van rappers)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenjaja , denk da ook
tis knap ook hé
zeg uwe audi heeft nu ook van die allroad strips zeker ?
knap
Yep heb het ook in mijn topic gepost dus
Wat betreft de kleur ik denk da ge in de zomer zoveel witte auto's ga zien rondrijden da je moet denken dat het sneeuwt,LOL
Greetz.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenCorrect me if I'm wrong, maar da is nog iets anders volgens mij. Toen ik m'n Chevy had, zat ik er meer in. Maar ik dacht dat die 'springveren' nog iets anders waren dan een airride. Een airride zijn eigelijk een paar luchtzakken die je kan laten vollopen of leeglopen. Ongeveer zoals bij een vrachtwagen. Die dingen lijken daar zelfs op. Maar goed, airides zijn hier illegaal, dus mss beter over iet anders klappen.
Your right is met enkel lucht
Dus illegaal en dan mag je er niet over praten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door little n Bekijk BerichtenYour right is met enkel lucht
Dus illegaal en dan mag je er niet over praten
Mja, vin dt ook belachelijk zenne. Maar zo staat 't in 't reglement. In een ander topic mag je geen illegaal materiaal posten. En in de tuning topics staat niks anders.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtendie's zalig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDat is zever er niet mogen over praten....de eerste mod dat daar iets gaat op zeggen moet nog uitgevonden worden denk ik
Beter nog....Zo'n airride systeem is best wel interessant volgens mij
Je zal de eerste niet zijn die zijn bolide op de grond legt en hem dan niet meer omhoog ziet gaan
Voordeel is dat je extreem laag kan gaan en naar believen hoger kan zetten als het moet,vluchtheuvels etc...
Het kostprijsje moet je ook meetellen ca 2600 euro voor een degelijke installatie geplaatst en als uw wagen 4 jaar word elk jaar de installatie demonteren en weer monteren wat toch een hels karwei is nee dank u,als morgen airride legaal is zou ik zeker overwegen nu zeker niet.
Greetz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDat is zever er niet mogen over praten....de eerste mod dat daar iets gaat op zeggen moet nog uitgevonden worden denk ik
Beter nog....Zo'n airride systeem is best wel interessant volgens mij
Oorspronkelijk geplaatst door Panterken Bekijk BerichtenAirride is niet illegaal, zolang je uw wagen daarmee uitgerust vervoert op een trailer en er niet mee rijdt op de openbare weg..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenlittle n , er bestaat hier ook een topic AUDI LOVERS. daar kan je zo'n dingen kwijt over nieuwe modellen en scoops enzo. dit is meer voor Tuning van Audi's
Oke weer een ervaring rijker zal vanaf nu gebeuren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door little n Bekijk BerichtenOke weer een ervaring rijker zal vanaf nu gebeuren
tis gewoon wa overzichterlijkere
Comment
Comment