Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Tuning
Collapse
X
-
Dito. Ziet er heel goed uit, amai... Maar ligt net wat te laag voor mij. Maar dat is het voordeel van eens schroefkit è. Leggen naar wens. Hoe is het comfot eigenlijk nog bij jou? Is da iets wat Vmax nog biedt, of is het echt hard. Ik rij graag met een harde afstelling, maar het moet niet te zijn.
A4B7, je hebt er een heel schoon voitureke van gemaakt! Chapeau.
Comment
-
ik heb een fk kitje,op men vorige a4 had k deze ook,fk gaat lager dan kw,bilstein,v-maxx,....
Vmaxx heb ik zelf geen ervaring mee,maar wat je ook koopt je krijgt kwaliteit naar gelang je geld
Vmaxx kitjes zijn er al vanaf 4 a 500 euro,dar heb ik gen vertrouwen in
Comfort bij mij is super,iedereen staat er stom van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenRoox, met een KW kit kom je weldegelijk ook door de keuring hoor, zolang je maar je validatieattest en montageverslag kan voorleggen en dat je je bodemvrijheid hebt van 11cm (met marge tot 9cm met bestuurder in de wagen), is er geen probleem...En dat attest en verslag krijg je van je monteur?
Jij vindt dat de KW kit beter is dan de S-line è, STA911?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4B7 Bekijk Berichtenik heb een fk kitje,op men vorige a4 had k deze ook,fk gaat lager dan kw,bilstein,v-maxx,....
Vmaxx heb ik zelf geen ervaring mee,maar wat je ook koopt je krijgt kwaliteit naar gelang je geld
Vmaxx kitjes zijn er al vanaf 4 a 500 euro,dar heb ik gen vertrouwen in
Comfort bij mij is super,iedereen staat er stom van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenAaaaaaaaaaaah, okiEn dat attest en verslag krijg je van je monteur?
Jij vindt dat de KW kit beter is dan de S-line è, STA911?
En de zachtere oneffenheden in het wegdek worden een tikkeltje beter gefiltert.
Hardere stoten voel je des te meer, harder, door de kortere demper....
Die attestten krijg je idd bij diegene die ze bestelt, en plaatst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk BerichtenBeter in de zin dat 'ie minder *bots-bots* rijdt, minder springerig.
En de zachtere oneffenheden in het wegdek worden een tikkeltje beter gefiltert.
Hardere stoten voel je des te meer, harder, door de kortere demper....
Die attestten krijg je idd bij diegene die ze bestelt, en plaatst.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenMaar al bij al beter? En wat heb je met je S-line ophanging gedaan? Heb je die nog liggen? Of verkoop je die? Of misschien houden voor wanneer je de A3 verkoopt en hem terug origineel kan maken.
Zoals je zegt, ik bewaar hem om eventueel terug standaard te kunnen leggen wanneer ik wil, bv. bij de verkoop ofzo...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Autoweek.nlAudi-tuner Nothelle heeft een biturbokit ontwikkeld voor de TT 3.2 V6. Met 520 pk verwijst die de R8 naar het tweede plan.
Nothelle bestaat 40 jaar en vond dat het daarom iets extra´s moest doen. Zelf spreekt de tuner van een Porschekiller, maar een R8-bestuurder zal eveneens de handen vol hebben aan de TT Nothelle 3.2 V6 Biturbo. Zowel de Coupé als de Roadster zijn met deze motorombouw leverbaar. Het blok gaat dankzij de twee turbo´s van 250 naar 520 pk en het koppel stijgt van 320 Nm naar 635 Nm. Uiteraard worden ook de koppeling en de versnellingsbak aangepast. De laatste krijgt een langere eindoverbrenging. Overigens levert Nothelle de motortuning zowel voor de handgeschakelde zesbak als voor de DSG. Als de ombouw die 29.500 euro kost achter de rug is, loopt de TT 308 km/h, een R8 haalt 301. Acceleratiecijfers geeft Nothelle helaas niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenmotorische klinkt da heel goedmaar het tuning paket is mindere
Comment
-
Comment
Comment