nice ! heel knap
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Tuning
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichtendaar moet niks meer extra bijgezet worden om mooi te zijn, usa-koffer, verlaging en velg en tis klaar
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenVolgens mij is dat de minst zware versie van de A3 die ze in Amerika verkopen .. De optielijst is daar denk ik veel kleiner ook, en de basisuitrusting veel uitgebreider.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4B7 Bekijk Berichtentja,best nie eh,anders kan k binnenkort visjes in menne koffer zetten,dan regent t in
Comment
-
TBM tuning,gasten hebben men uitlaten ook gedaan,kerels weten waar ze mee bezig zijn
Maar heb over jd en heinz ook al goeie dingen gehoord,dus ja we zien wel
Als k150 a 160pk en 350nm heb ben k tevreden da zou haalbaar moetten zijn want da zijn de cijfers wa heinz geeft,maakt nie uit wie of hoe,ma wel tegoei en prestaties getest op de bank!!! want me de zogezegde pk's smijten ze u dood
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4B7 Bekijk BerichtenTBM tuning,gasten hebben men uitlaten ook gedaan,kerels weten waar ze mee bezig zijn
Maar heb over jd en heinz ook al goeie dingen gehoord,dus ja we zien wel
Als k150 a 160pk en 350nm heb ben k tevreden da zou haalbaar moetten zijn want da zijn de cijfers wa heinz geeft,maakt nie uit wie of hoe,ma wel tegoei en prestaties getest op de bank!!! want me de zogezegde pk's smijten ze u dood
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
Enja, die voorbumper
Die rooster
Comment
Comment