Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Tuning

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja,zie onderschrift. A3 sportback...

MAAAAAAAAAR, toen ik mijn velgen kocht, twijfelde ik tussen velgen of S-line bumpers. En dat kwam mij eigenlijk te duur uit. Maar nu heb ik daarstraks een foto gezien. En die had op zijn sportback de achterlip op zijn bumper gezet met de diffusor in, terwijl ik dacht dat die hele bumper vervangen moest worden. Maar nu dat niet moet, zie ik het wel zitten om de voorbumper met grill + die achterlip te kopen. Spuitwerk kost ook niet veel. Ik reken op een 250 euro voor alles. Morgen die prijzen nog eens zoeken...
    Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Ik zal mijn nieuwe aanwinst eens erbij zetten, sinds een 6 tal maandjes heb ik een Sportback S-line, ben er content van, heb paar zaken veranderd. Heb een KW schroefkitje eronder gezet en 19" RS6 velgen, zo vind ik die persoonlijk het mooist.
      Hier wat foto's, moet er eens paar nieuwe gaan maken want dees zijn niet echt gelukt.
      Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zeer knappe wagen, maar ik vind 19" onder een A3 persoonlijk te groot!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ruff Ryder Bekijk Berichten
          Ik zal mijn nieuwe aanwinst eens erbij zetten, sinds een 6 tal maandjes heb ik een Sportback S-line, ben er content van, heb paar zaken veranderd. Heb een KW schroefkitje eronder gezet en 19" RS6 velgen, zo vind ik die persoonlijk het mooist.
          Hier wat foto's, moet er eens paar nieuwe gaan maken want dees zijn niet echt gelukt.
          Zalige kar !!

Congrats
          1991 Mazda MX-5 NA
          Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
          www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• zalige combinatie en die velgen zijn er echt niet over hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ruff Ryder Bekijk Berichten
              Ik zal mijn nieuwe aanwinst eens erbij zetten, sinds een 6 tal maandjes heb ik een Sportback S-line, ben er content van, heb paar zaken veranderd. Heb een KW schroefkitje eronder gezet en 19" RS6 velgen, zo vind ik die persoonlijk het mooist.
              Zéér knap, zeker met die 19' velgen...

Comment

• De velgen zijn relatief groot, maar dat wil niet zeggen dat ze hem voorbeeldig staan !

Comment

• thx iedereen, persoonlijk vind ik de 18" te klein erop, anders zou ik ze vanaf het fabriek hebben mee besteld. 19" is mooi als je dan ook verlaagt natuurlijk anders heb je een Allroad lol.

groetjes

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                      S3 velgen op een A4...

Ik weet het lijk niet, het is niet lelijk, maar ik zou het nooit doen.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                        S3 velgen op een A4...

Ik weet het lijk niet, het is niet lelijk, maar ik zou het nooit doen.
                        Dit zijn evenals de standaardvelgen voor de B5 S4 (Avant).

Last edited by Löwe; 01/08/2007, 21:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                          Dit zijn evenals de standaardvelgen voor de B5 S4 (Avant).
                          Ahzo.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• kzou die velgen in 16" en int matzwart nog op mine G2 willn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichten
                              kzou die velgen in 16" en int matzwart nog op mine G2 willn
                              kheb ooit in VW GOLF en co magazine eens nen zwarten GOLF II gezien met die velgen int zwart.Was wel knap!

Heb jij een golf II ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichten
                                kheb ooit in VW GOLF en co magazine eens nen zwarten GOLF II gezien met die velgen int zwart.Was wel knap!

----Heb jij een golf II ??
                                is idd heel knap en zie je niet veel ,daarom wil ik da

---ik heb al veel gehad

Comment

is idd heel knap en zie je niet veel ,daarom wil ik da

---ik heb al veel gehad
                                  maar heb ja een die mooi staat om ooit mee op de baan te gaan?

Comment

maar heb ja een die mooi staat om ooit mee op de baan te gaan?
                                    nope , die komt nog
                                    en mooi is nie genoeg

Comment

• azo,

om mee te crossen dan?

(als ik teveel vraag zeg je het maar en dan stop ik )

Comment

azo,

om mee te crossen dan?

(als ik teveel vraag zeg je het maar en dan stop ik )
                                        ja , ge zaagt te veel
                                        neeeee gewoon funbakje. standaard , rot , kapot , geen 25euro meer waard (ge kent da wel)

Comment

ja , ge zaagt te veel
                                          neeeee gewoon funbakje. standaard , rot , kapot , geen 25euro meer waard (ge kent da wel)
                                          ok

kheb da ook staan

Comment

Working...
                                          X