Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:)
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi Tuning
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenmerk?
maar tis nu kapot en binnenkort komt er iets anders in de plaats, maar kweet nog niet wat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk BerichtenCitroën AX
maar tis nu kapot en binnenkort komt er iets anders in de plaats, maar kweet nog niet wat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenwa denk je ?
Mss terug een citroën, of een golfke...we zien wel, iets oud, da kapot mag
tis pas in september of oktober ( en in het slechtste geval later) dat ik hem krijg.
Het afgelopen schooljaar trok op niets bij mij, dus kmoe mij eerst nog eens wa bewijzen op school en dan hangt het van mijn pa af wanneer we er een kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichtengoh, kzou het echt niet weten.
Mss terug een citroën, of een golfke...we zien wel, iets oud, da kapot mag
tis pas in september of oktober ( en in het slechtste geval later) dat ik hem krijg.
Het afgelopen schooljaar trok op niets bij mij, dus kmoe mij eerst nog eens wa bewijzen op school en dan hangt het van mijn pa af wanneer we er een kopen.
hoeveel jaar zede eindelijk ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichtenkzou naar het vierde moeten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichtenstandaard vind ik een audi TT niet zo knap, maar met een mooie velg en goed laag tegen de grond vind ik hem echt wel knap!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenmaar je gaat niet ?
kheb het hele jaar nie echt veel uitgestoken...(door wa vanalles)
tzal wel geen 2de keer meer gebeuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bmw:) Bekijk Berichtennee, meja, tis mijn eigen schuld.
kheb het hele jaar nie echt veel uitgestoken...(door wa vanalles)
tzal wel geen 2de keer meer gebeuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtenidem hier
ach ja, tis nu zo, als ik binnenkort maar weer een crosauto(ke) heb
Comment
-
Comment