sorry dubbele post
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoeveel probleemloze kilometers met diesel chiptuning?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenBruno, als je een "ingenieur" bent, vermoed ik dat je intelligent genoeg bent om dergelijke zaken niet openlijk op een forum te behandelen.
Dit komt je imago niet ten goede.
Arguing over the Internet...
Tenslotte baseer ik mijn keuze toch voor een deel over wat ik op internet lees, zever of niet. Het geeft je toch altijd een eerste indruk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenBruno, als je een "ingenieur" bent, vermoed ik dat je intelligent genoeg bent om dergelijke zaken niet openlijk op een forum te behandelen.
Dit komt je imago niet ten goede.
Arguing over the Internet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenniet waar, ik toon gewoon aan dat ik alles heb gedaan om je aan te zetten tot bij ons te komen zodat we EEN OPLOSSING kunnen vinden, want van te zeveren op een forum komt er geen oplossing, jij antwoordt niet eens, nadien heeft Dimitri ook nog gestuurd met hetzelfde verzoek, ook ZONDER resultaat, maar kom gewoon zaterdag langs zoals afgesproken en dan is je probleem opgelost, maar 1 ding is zeker, als je NIET tot bij ons komt, kunnen we GEEN oplossing toveren !BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenJullie algemene voorwaarden zijn een klucht. Een advocaat maakt daar gehakt van.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenWaar heb ik dat nog gehoord....
och nee.
wie we hier hebben.
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIk heb mijn post verwijderd, ben u pm aan het beantwoorden. ik hoop dat jij hetzelfde doet met u post met mijn persoonlijke berichten in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenWaar heb ik dat nog gehoord....
Comment
-
Effe de discussie op een ander niveau brengen, als da mag.
Mij is door een tuner verteld dat sommige tuners hun testbank expres verkeerd ijken waardoor er bij een test een bepaald aantal pk en Nm getoond worden (te weinig vermogen dus). De persoon van de auto ziet dit en is des te meer gemotiveerd om zijn auto te laten tunen. Achteraf (zal wel niet dezelfde dag zijn denk ik) wordt de testbank weeral in geijkt waardoor blijkt dat na de tuning er veel meer vermogen bijgekomen is dan het werkelijke vermogen dat erbij gekomen is.
Is hier iets van waar of is dit zever in pakske wat ik hier vertel? (don't kill the messenger, ik vertel maar wat deze tuner tegen mij heeft gezegd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenHeb ik ook al eens gehoord, ben ik ook wel benieuwd naar.
Comment
Comment