Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel probleemloze kilometers met diesel chiptuning?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• sorry dubbele post
    Last edited by ; 08/08/2013, 18:23.

Comment

• Bruno, als je een "ingenieur" bent, vermoed ik dat je intelligent genoeg bent om dergelijke zaken niet openlijk op een forum te behandelen.

Dit komt je imago niet ten goede.

Arguing over the Internet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Bruno, als je een "ingenieur" bent, vermoed ik dat je intelligent genoeg bent om dergelijke zaken niet openlijk op een forum te behandelen.

Ik ga geen partij trekken, maar mij laten zwartmaken (terecht of onterecht, laat ik in het midden) zou ik toch ook niet zomaar laten doen.
        Tenslotte baseer ik mijn keuze toch voor een deel over wat ik op internet lees, zever of niet. Het geeft je toch altijd een eerste indruk.

Comment

• +++++++++++++
          Last edited by kefkie; 08/08/2013, 17:17.
          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
            Bruno, als je een "ingenieur" bent, vermoed ik dat je intelligent genoeg bent om dergelijke zaken niet openlijk op een forum te behandelen.

Wij , ik, doe mijn uiterste best om mijn klanten zo goed mogelijk te helpen en van dienst te zijn, als dan iemand het tegendeel beweert, denk ik dat ik moet reageren. Een verhaal is pas volledig als je beide kanten hebt gehoord....

Comment

• komt in orde
              Last edited by ; 08/08/2013, 17:34.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                niet waar, ik toon gewoon aan dat ik alles heb gedaan om je aan te zetten tot bij ons te komen zodat we EEN OPLOSSING kunnen vinden, want van te zeveren op een forum komt er geen oplossing, jij antwoordt niet eens, nadien heeft Dimitri ook nog gestuurd met hetzelfde verzoek, ook ZONDER resultaat, maar kom gewoon zaterdag langs zoals afgesproken en dan is je probleem opgelost, maar 1 ding is zeker, als je NIET tot bij ons komt, kunnen we GEEN oplossing toveren !
                ik heb gemaild vanuit mijn werk mail zoals hierboven gepost door mij.
                BMW X5 45e

Comment

• Ik heb mijn post verwijderd, ben u pm aan het beantwoorden. ik hoop dat jij hetzelfde doet met u post met mijn persoonlijke berichten in
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                    Jullie algemene voorwaarden zijn een klucht. Een advocaat maakt daar gehakt van.
                    Waar heb ik dat nog gehoord....

Comment

• oh god......niet hem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrankQV Bekijk Berichten
                        oh god......niet hem.
                        You read my mind!

Comment

• Bericht gewist tot een eventuele oplossing van dit probleem.
                          Last edited by ; 08/08/2013, 19:53.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten

och nee.

wie we hier hebben.

BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                              Ik heb mijn post verwijderd, ben u pm aan het beantwoorden. ik hoop dat jij hetzelfde doet met u post met mijn persoonlijke berichten in
                              is al gebeurd hoor, we vinden zeker een oplossing ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                                welkom terug, ik moet eerlijk toegeven, ik had je toch wel een beetje gemist ;-)

Comment

• Er is een slapende hond wakker gemaakt

Comment

• Effe de discussie op een ander niveau brengen, als da mag.

Mij is door een tuner verteld dat sommige tuners hun testbank expres verkeerd ijken waardoor er bij een test een bepaald aantal pk en Nm getoond worden (te weinig vermogen dus). De persoon van de auto ziet dit en is des te meer gemotiveerd om zijn auto te laten tunen. Achteraf (zal wel niet dezelfde dag zijn denk ik) wordt de testbank weeral in geijkt waardoor blijkt dat na de tuning er veel meer vermogen bijgekomen is dan het werkelijke vermogen dat erbij gekomen is.

Is hier iets van waar of is dit zever in pakske wat ik hier vertel? (don't kill the messenger, ik vertel maar wat deze tuner tegen mij heeft gezegd.

Comment

• Heb ik ook al eens gehoord, ben ik ook wel benieuwd naar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                                        Heb ik ook al eens gehoord, ben ik ook wel benieuwd naar.
                                        Sterker, ik heb dit zelfs al gezien !

Comment

• De tuner die mij dit vertelde blijkt dus een eerlijke te zijn, zoals hij zelf zei. Gelukkig niet van toepassing voor mij want ik rij met ne naft zonder turbo.

Comment

Working...
                                          X