das zo belachelijk met die "stages" eh, zegt gewoon wat der aan veranderd is, wa weet ge nu met zeggen ja em is stage 2 of stage3
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoeveel probleemloze kilometers met diesel chiptuning?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtendas zo belachelijk met die "stages" eh, zegt gewoon wat der aan veranderd is, wa weet ge nu met zeggen ja em is stage 2 of stage3
Kweet dat stage 1 gewoon een herprogrammatie is van de software. Stage 2 een andere luchtfilter en wss de katalysator verwijderen of door een andere vervangen. Stage 3 is al een andere Turbo, koppeling, andere uitlaat......
Dus ik denkt toch dat em stage 3 is gegaan. Omdat 220pk en 475Nm uit een 1.9Tdi ENORM veel is.... Hoelang heeft die auto dat volgehouden?......
Comment
-
Moet brechen volgen hierin maar als je het een stage wil noemen zal dit wel stage 3 zijn zeker? Aanpassingen staan in het topic.
TOEN was dat veel, ondertussen rijden er al 1.9tdi's rond met heel wat meer vermogen.
Bij mij was die getuned op 10000km. Op 75000km heb ik hem verkocht en nooit problemen mee gehad. Die blokken kunnen dat aan.
Als je nog verder wilt gaan pas je best de compressie aan en steek je versterkte drijfstangen.Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenKweet dat stage 1 gewoon een herprogrammatie is van de software. Stage 2 een andere luchtfilter en wss de katalysator verwijderen of door een andere vervangen. Stage 3 is al een andere Turbo, koppeling, andere uitlaat......
Dus ik denkt toch dat em stage 3 is gegaan. Omdat 220pk en 475Nm uit een 1.9Tdi ENORM veel is.... Hoelang heeft die auto dat volgehouden?......2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Stage 1 is bijna altijd enkel herprogrammatie. Stage 2,3,4,... Kan verschillen van tuner tot tuner. Gewoon afhankelijk hoe je de combinatie opbouwd naar de eindstage. Kind moet een naam hebben he. Maar meestal is idd stage 2 in-en uitlaat, stage 3 turbo,... Ook wij wijken zelfs af van onze stages op de site. Is een indicatie en kan variëren in samenspraak met klant, eigen visie, vermogen opt oog en budgetten...
Comment
-
op 3000 km den astra laten behandelen bij BR-.... de 1.7 CDTI met 110pk (zelfde blok als den 125pk), AL 34.000 tevreden km's en 2 jaar verder ... nog steeds geen last. Alles dubbel en dik in orde. De volgende (waarschijnlijk een BMW 320 touring automatic 177pk) zal ook bij BR- paseren .... dat staat vast ! grtz van een tevreden man !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tommie73 Bekijk Berichtenop 3000 km den astra laten behandelen bij BR-.... de 1.7 CDTI met 110pk (zelfde blok als den 125pk), AL 34.000 tevreden km's en 2 jaar verder ... nog steeds geen last. Alles dubbel en dik in orde. De volgende (waarschijnlijk een BMW 320 touring automatic 177pk) zal ook bij BR- paseren .... dat staat vast ! grtz van een tevreden man !
De drijfstangen, lagerschalen van de krukas zijn meestal ook anders. Trouwens, is die Bmw helemaal nieuw of is die al ouder? (kkk turbo problemen)
Comment
-
Als jullie je auto verkopen, halen jullie de chip/powerbox er weer uit, maw zetten jullie de motor terug naar originele waarden, of wordt ie met box en al verkocht ?Last edited by Gunther112; 17/10/2013, 13:03.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tommie73 Bekijk Berichtenop 3000 km den astra laten behandelen bij BR-.... de 1.7 CDTI met 110pk (zelfde blok als den 125pk), AL 34.000 tevreden km's en 2 jaar verder ... nog steeds geen last. Alles dubbel en dik in orde. De volgende (waarschijnlijk een BMW 320 touring automatic 177pk) zal ook bij BR- paseren .... dat staat vast ! grtz van een tevreden man !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenEen 110pk ziet misschien hetzelfde eruit als de 125pk... en meestal denkt men ook dat alleen de software ''gelimiteerd'' is. Maar meestal is dat niet alleen zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk BerichtenIn dit geval is het enkel de software want drijfstangen,lagerschalen enz allemaal identiek ;-)
Comment
-
De Range Rover Sport 3.6 TDV8 kan getuned worden van 272pk naar +-310pk en van een 640nm koppel naar 750nm. Vooral die dikke 100nm koppel is heel goed voelbaar op deze zware auto
De BMW X5 4.0D van 306pk naar +-360pk en van 600nm naar 680nm
Dit zijn richtwaarden natuurlijk, kan altijd iets of wat schelen
Maar beide zijn dus allebei heel goed te tunen ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MikeATH Bekijk BerichtenDe Range Rover Sport 3.6 TDV8 kan getuned worden van 272pk naar +-310pk en van een 640nm koppel naar 750nm. Vooral die dikke 100nm koppel is heel goed voelbaar op deze zware auto
De BMW X5 4.0D van 306pk naar +-360pk en van 600nm naar 680nm
Dit zijn richtwaarden natuurlijk, kan altijd iets of wat schelen
Maar beide zijn dus allebei heel goed te tunen ;-)Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
Elwood: "Gelukkig weet er bij mij thuis ook niemand dat ik op Autoforum zit. Ik maak ze wijs dat ik porno kijk !"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichtennew player in town!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichtennew player in town!Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenDie MikeATH?
Heinz-man?Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichtentoch nieuw op dit forum ja
Gaat leuk worden hier in de toekomst...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenYep, vrees dat hij nog geen kennis heeft van "The Kid"
Gaat leuk worden hier in de toekomst...
Comment
Comment