Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel probleemloze kilometers met diesel chiptuning?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
    Mike kent hem al. Heb er met hem al uitvoerig over gesproken. Maar please, maak die slapende hond niet wakker :-(
    Vroeger las ik deze draad altijd als ik op wc zat. Lekker gieren. eigenlijk mis ik em wel een beetje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
      Lekker gieren. eigenlijk mis ik em wel een beetje.
      Ja, de fun raakt er een beetje uit, maar het blijft wel interessant.

Comment

Maar please, maak die slapende hond niet wakker :-(
        Kijk toch maar uit dat die hond je niet gaat bijten.

Comment

• Ik zit op de eerste rij...
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
            Kijk toch maar uit dat die hond je niet gaat bijten.
            Een hond dat bijt maken ze gewoon af.

Comment

• Ik ben benieuwd naar de Stage 2 TDI tuners onder ons. Ervaringen?

Comment

• wat noem je stage 2?
                lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                  wat noem je stage 2?
                  Dat is meestal de roetfilter eruit halen en aanpassing van luchtinlaat (andere/betere filter)

Comment

• kzou zelfs niet weten wat de voor en nadelen zijn van een roetfilter weg te halen
                    ik heb naast het chippen wel een andere uitlaat en andere sterkere onderdelen om het extra koppel zonder problemen aan te kunnen.
                    lets have some more member berries

Comment

• Zeg Geert,

Een BMW F30 met performance power kit (grotere intercooler en luchtinlaat) brengt BMW zelf naar 286pk (ipv 25 en 600Nm (ipv 560).

Dankzij die extra hardware... Tot hoever zou jij denken dat je absoluut veilig kan geraken?

Is de ZF automaat van de 330d verschillend van die van de 335xd? Scheelt er veel kwa aandrijflijn tussen beide (behalve de turbo)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AudiCQ Bekijk Berichten
                        Ik ben benieuwd naar de Stage 2 TDI tuners onder ons. Ervaringen?
                        ik heb een stage2 gehad op mijn seat leon 1.9 tdi 105 pk
                        was een verdere softwarematige tuning + BMC airbox(gesloten box)
                        resulteerde in 150 pk 325NM
                        2013- Volvo V60 D3 R-Design
                        2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Een hond dat bijt maken ze gewoon af.
                          woef...
                          Last edited by ; 02/12/2013, 12:52.

Comment

En een crimineel zoals gij sluiten ze gewoon op.
                            En ge moogt drie keren raden wat ze met ambetante ventjes zoals jij doen.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                              En ge moogt drie keren raden wat ze met ambetante ventjes zoals jij doen.
                              1) geen snoepjes geven ?
                              2) zonder eten naar bed ?
                              3) kletsen krijgen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                                ik heb een stage2 gehad op mijn seat leon 1.9 tdi 105 pk
                                was een verdere softwarematige tuning + BMC airbox(gesloten box)
                                resulteerde in 150 pk 325NM
                                Die pks haalde ik me stage 1 en mijn koppel ging er wat over..
                                BMW X5 45e

Comment

• Hier een Stage 3 1.9Tdi. Ongeloofelijk snel !

Comment

1) geen snoepjes geven ?
                                    2) zonder eten naar bed ?
                                    3) kletsen krijgen ?
                                    de zeep doen oprapen.
                                    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Wat zijn de mogelijkheden voor een Peugeot 508SW 1.6 e-hdi? Zijn er dingen die je vrij makkelijk weer kan vermijden (het gaat om een bedrijfswagen)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                                        Wat zijn de mogelijkheden voor een Peugeot 508SW 1.6 e-hdi? Zijn er dingen die je vrij makkelijk weer kan vermijden (het gaat om een bedrijfswagen)?
                                        Gebruik daar een powerbox voor en haal dat er tss uit tijdens onderhoud. Ik doe dat ook met mijn leasekrellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                          Die pks haalde ik me stage 1 en mijn koppel ging er wat over..
                                          mooie standaardwaarden dan reeds?
                                          stage1 en stage2 waarden bij mijne geweest.

2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                          2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Working...
                                          X