Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel probleemloze kilometers met diesel chiptuning?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nie echt, kdacht 1pk en een handjevol koppel meer.
    BMW X5 45e

Comment

• Ford Fiesta 1.4 Tdci - 2004 - getuned door Ziptuning.
      Al 175.000, geen problemen buiten de retours van de injectoren die lekten (gekend probleem, niet veroorzaakt door de tuning)

Comment

• amai, jij zou beter op de lotto spelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
          amai, jij zou beter op de lotto spelen.
          mijn vorige W204 heeft er wel 300 000 gedaan zonder probleem... ik zou beter euro millions spelen zeker dan?
          lets have some more member berries

Comment

• als dit ook bij Ziptuning gedaan was, dan zeker!

Comment

• dat was bij ziptuning idd
              lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                als dit ook bij Ziptuning gedaan was, dan zeker!
                Over ziptuning mag je dan wel horror verhalen horen maar er zijn ook genoeg tevreden klanten bij ( waarschijnlijk omdat ze ook niets beter weten ). Goed of slecht de mannen bij zip hebben klanten genoeg en verdienen ook goed .

Comment

• dat is een feit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                    hebben klanten genoeg
                    2013 weten we nog niet, maar onze schatting voor 2012 was dat er in België 20.000-25.000 auto's getuned geweest zijn door alle tuners samen en ik denk dat dat er meer zijn in 2013 ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                      2013 weten we nog niet, maar onze schatting voor 2012 was dat er in België 20.000-25.000 auto's getuned geweest zijn door alle tuners samen en ik denk dat dat er meer zijn in 2013 ;-)
                      Dag BrunoL. Jij bent nogal straf in berekeningen en met cijfers spelen hé.

Je verklaart altijd dat in België slechts 2 % van de tuners zélf de files bewerken.

Daar er +/- zo'n 25 tuninghutten zijn, wie is dan die halve tuner ?

Comment

• OMG,daar gaan we weer...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                          Dag BrunoL. Jij bent nogal straf in berekeningen en met cijfers spelen hé.

Je verklaart altijd dat in België slechts 2 % van de tuners zélf de files bewerken.

Daar er +/- zo'n 25 tuninghutten zijn, wie is dan die halve tuner ?

de cijfers zijn gebaseerd op een rondvraag bij verschillende tuners ( toch meer dan 40 tal in Belgie ) en zijn inclusief powerboxen, lijkt me toch een zeer realistisch cijfer hoor, misschien heb jij cijfers die iets anders beweren, deel ze dan gerust met ons, de andere AW-leden zullen je dankbaar zijn.

Comment

de cijfers zijn gebaseerd op een rondvraag bij verschillende tuners ( toch meer dan 40 tal in Belgie ) en zijn inclusief powerboxen, lijkt me toch een zeer realistisch cijfer hoor, misschien heb jij cijfers die iets anders beweren, deel ze dan gerust met ons, de andere AW-leden zullen je dankbaar zijn.
                            En als hem zijn teut toe houd en wegblijft ,nog meer dankbaar!
                            2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                              En als hem zijn teut toe houd en wegblijft ,nog meer dankbaar!

Comment

Welke vreemde statistiek gebruik jij hiervoor ?

Een rondvraag bij meer dan 40 tuners, een zeer realistisch cijfer, leert ons dat niemand ooit met uw beweerde rondvraag geconfronteerd werd.

Comment

Een rondvraag bij meer dan 40 tuners, een zeer realistisch cijfer, leert ons dat niemand ooit met uw beweerde rondvraag geconfronteerd werd.
                                  Jongeuh echt, uw praat begint echt te vervelen,

Comment

je leest niet wat er staat, de rondvraag was niet bij 40 tuners, ik zei dat er meer dan 40 tuners zijn in Belgie, dat was een reply op jouw bewering dat er maar +-25 tuninghutten zijn ;-)

Comment

je leest niet wat er staat, de rondvraag was niet bij 40 tuners, ik zei dat er meer dan 40 tuners zijn in Belgie, dat was een reply op jouw bewering dat er maar +-25 tuninghutten zijn ;-)
                                      2% van minder dan 40 is nog altijd minder dan één !

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk Berichten
                                          .....er zijn wel meer cijfers die hij niet checkt hoor !

Comment

Working...
                                          X