Jammer genoeg werkt de autoindustrie niet zo dat ze zomaar het beste systeem van een ander merk overnemen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Hoeveel probleemloze kilometers met diesel chiptuning?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenJammer genoeg werkt de autoindustrie niet zo dat ze zomaar het beste systeem van een ander merk overnemen.
het is jammer dat er onderling niet wat meer samengewerkt word das wel waarlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenHeb nog geweten een concurrerend merk eens bij ons voor een vrij groot bedrag onderdelen gekocht heeft. Waarschijnlijk om bepaalde zaken te bestuderen om dan eventueel verbeterd over te nemen?Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Zeggen en schrijven, 445.000 km zonder problemen.
Met dank aan BR performance. 😉
Hij is net sinds deze ochtend verkocht.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Hoeveel probleemloze kilometers met diesel chiptuning?
Oorspronkelijk geplaatst door mac500 Bekijk BerichtenBR Performance is idd top. Ben daar ook geweest.
Sent from somewhere, using Tapatalk.Last edited by Metaxa; 23/03/2015, 19:28.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenEr zijn hier ook al genoeg negatieve ervaringen over BR gepasseerd. Het is heus niet allemaal rozengeur en maneschijn.
Voor mensen met een rijstijl zoals Gert is dat geen probleem. Bij mijn rijstijl wordt er waarschijnlijk een turbo doorgeblazen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenGoh, iedereen weet dat BR meestal dat tikkeltje harder tuned dan de andere tuners.
Voor mensen met een rijstijl zoals Gert is dat geen probleem. Bij mijn rijstijl wordt er waarschijnlijk een turbo doorgeblazen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk BerichtenJa want ik heb ne rustige rijstijl :cool:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenGoh, iedereen weet dat BR meestal dat tikkeltje harder tuned dan de andere tuners.
Alle gekheid op een stok, klopt totaal niet... weet ook niet waar jullie dit halen...
ps. buiten het feit dat anderen onze site mss gewoon copy-pasten en prijs BRP-50€ doen in hun sjabloon. Mss zit dat ook in de opgegeven PK's/NM's
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenBr performance wint op die manier veel klanten . De meesten willen zoveel mogelijk pk's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk Berichtenik wist het niet, thx voor de heads-up!
Alle gekheid op een stok, klopt totaal niet... weet ook niet waar jullie dit halen...
Onlangs nog een E87 120d LCI zien passeren met 225pk & 505Nm, terwijl jullie op de site 210pk en 420Nm opgeven.
En nu ik je aandacht toch heb, een 120d LCI heeft de GS6-37DZ versnellingsbak. In principe kan die veilig tot 370Nm aan (vandaar het cijfer 37 in de naam van de bak, heb ik me laten vertellen). Dit is exclusief een 10% marge.
Reken daar 10% bij, dan kom je op 407Nm, welke de doorgaans de waarde is na een chiptuning stage 1 op een N47 1-serie.
Dus no f*cking way dat 505Nm nog gezond is...
Nu goed, ik ben geen ingenieur dus kan er natuurlijk compleet naast zitten
Comment
-
Ik heb eens een wagen laten doen bij BRP en ze hebben toen ook het onderste uit de kan gehaald met gekende gevolgen. Ze hadden er zelfs veel meer uitgehaald dan wat ze op hun eigen website als veilige waarde aangeven. Hoe geloofwaardig ben je dan?
Een tijd geleden kwam ik met iemand in contact die zijn wagen ook bij BRP had laten doen. Ik viel bijna achterover toen ik de waardes hoorde. Ik heb dan eens met die wagen gereden en heb die kerel gezegd dat het volgens mij niet gezond was...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenDus no f*cking way dat 505Nm nog gezond is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJawel hoor, nog zeer betrouwbaar, ook op lange termijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenIk wil een foto van die waanzinnig betrouwbare wagen die in uw onderschrift staat. Vooral die 4 pk en 400 pijpkes intersseren mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenSorry, hij is zo bloedstollend snel dat het zelfs niet lukt er een foto van te nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenGeef gewoon toe dat het toch niet zó betrouwbaar was. En (kuch) niet goed voor het milieu gezien dit zonder DPF moet zijn.
Comment
Comment