Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's auto's getuned in Photoshop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Achterwiel moet veel verder naar buiten komen te staan
    nls2000

Comment

• Kan je in Photoshop een bepaalde kleur vervangen door een andere kleur? (op staal, dus niet gewoon met variations)
      Maar dan met automatisch alle variaties en schaduwen enzo...

Dus dat ik bvb op de wagen 1 punt selecteer, en zeg, dit punt moet deze kleur worden, en alle punten daarrond, moeten ook die kleur worden, maar met de nodige schakeringen die in het origineel ook zit

Comment

• Kan iemand op propere wijze deze touring 4 cm lager leggen met photoshop?
        Thx.

Comment

• hier se maateke...

Comment

• Merci Manos!
            't Is precies ene met een echte M-ophanging.

Comment

• Die gaat met -4 nooit zo laag komen
              Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké
                Die gaat met -4 nooit zo laag komen
                Die touring is een 330 xi, een xi ligt ongeveer 2 cm hoger dan de standaard opgehangen 3 reeks, een 3 met M-ophanging ligt 2 cm lager dan de standaardophanging.
                Een verschil van 4 cm dus, mijn touring heeft ook een M-ophanging en die ligt net zo hoog (of laag) als de gefotoshopte 330 xi, het ziet er m.a.w. erg waarheidsgetrouw uit.

Comment

• Ik kwam hier nooit kijken, maar wat kunnen er sommige prachtig met PS werken!

Comment

• Kan er bij deze iemand de grijze muis nog grijzer maken door klinken, bumpers ed in koetswerkkleur te steken? Ook mag hij voozien worden van mooie 17".

Thx! Een volledig zwarte mag je er ook eens van maken.
                    Ben benieuwd.

Comment

• VW Polo Variant:

Zo'n lelijk ding vraagt er gewoon om om geshopped te worden..

Before:

After:

Pfoeh, ik had precies niet genoeg geduld om em proper af te werken..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                        Kan er bij deze iemand...
                        Dieje foto is wel zeer slecht om te photoshoppen ze, eentje vanop de grond in 3kwart aanzicht zou veel beter zijn
                        Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké
                          Dieje foto is wel zeer slecht om te photoshoppen ze, eentje vanop de grond in 3kwart aanzicht zou veel beter zijn
                          Oei, ist waar? Ik ga dan andere moeten nemen, want heb alleen maar luchtfoto's.

Comment

• Heeft er iemand site's waarop goede photoshop tutorials staan? (liefts nederlands of engels)

Comment

• http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm

Comment

• Kan iemand deze foto van een tekening fotoshoppen zodat er ongeveer hetzelfde effect word bereikt als op de tweede foto, merci

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Dat is erg moeilijk, ik heb ooit een website gevonden met een tutorial hierover, maar ik vind em niet meer terug..

Maar Edith wel: http://archive.cardesignnews.com/stu...ing/index.html

Comment

• Ik heb mij ook eens geamuseerd .

De BMW Z4M - Austin Healey edition.

(valt het op dat ik geen photoshop-expert ben? )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
                                      Ik heb mij ook eens geamuseerd .

De BMW Z4M - Austin Healey edition

(valt het op dat ik je wil vermoorden omdat je Austin-Healey bespot)

Comment

• Ik wil Austin Healey ni bespotten, ik zag op een of andere manier onlangs een gelijkenis tussen de twee wagens, en ik wou eens weten hoe het er zou uitzien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
                                          Ik heb mij ook eens geamuseerd .

De BMW Z4M - Austin Healey edition.

Neen. Ik vind dat dat best wel mooi gedaan is!

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                          2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                          2012-...
                                          '07 BMW 118d

Comment

Working...
                                          X