Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's auto's getuned in Photoshop
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa
Comment
-
ikzelf persoonlijk heb niet veel ervaring met photoshop maar ik heb ooit eens een affiche gephotoshopped ter aanleiding van de 1000ste bladzijde in het off-topic. Persoonlijk vind ik het erg mooi en erg goed geslaagd.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0UADPAj0Y7N5u5iNJlyoxgSHXYUQ78jGsLRVsFOXzFeOckWP*L JeDQFz92nP5wGWrjoYPmty1hmuXVs0J26Ui1hxNVAoINfU8FQN W3aYWiOMcCFcCOMzGb3SCVBgAcFQY/off%20topic%20film.jpg?dc=4675435781334711361[/img]1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El ThomasoAls Seat-lover moet ik mij toch eens uitlaten op de toledo.
Hier het resultaat:
nee, wat ik wil zeggen is dat ik het niet zo mooi vind1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El ThomasoEn ik heb er zo lang aan gewerkt... (2 minuten )
Toch fijn da ge het zo mooi verwoordt...
als het u kan troosten, zelf kan ik er NIKS van, zelfs wat jij net gedaan hebt kan ik al niet veel beter dan die "off-topnic" affiche geraak ik niet en er staat dan nog een typfout in ook1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door El ThomasoEn ik heb er zo lang aan gewerkt... (2 minuten )
Toch fijn da ge het zo mooi verwoordt...
als het u kan troosten, zelf kan ik er NIKS van, zelfs wat jij net gedaan hebt kan ik al niet veel beter dan die "off-topnic" affiche geraak ik niet en er staat dan nog een typfout in ook
Comment
-
Euhm, ligt dat aan mijn computer ? Ik zie bij de meeste foto's op deze pagina alleen zo'n "foto" van ImageStation "Sorry, but you are trying to access an image from outside Imagestation". Wreed ambetant vinnik dat.
Daarmee dat 'k die gemorphte foto van de Touareg heb gedownloadet en op m'n webspace gezet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaEuhm, ligt dat aan mijn computer ? Ik zie bij de meeste foto's op deze pagina alleen zo'n "foto" van ImageStation "Sorry, but you are trying to access an image from outside Imagestation". Wreed ambetant vinnik dat.
Daarmee dat 'k die gemorphte foto van de Touareg heb gedownloadet en op m'n webspace gezet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaEuhm, ligt dat aan mijn computer ? Ik zie bij de meeste foto's op deze pagina alleen zo'n "foto" van ImageStation "Sorry, but you are trying to access an image from outside Imagestation". Wreed ambetant vinnik dat.
Comment
-
Saab "DTM" geshopped door MafmaN op een Nederlands forum.
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QADSAvsS3VszUW83bSuY2L2evCni4ODa1ZSRtgupX3NxWBsje 0h*5981AcbdQzFxb6MN5MgADMZ4RQj9Tuq5Z2JGGH5dVCJOzoz SAgBwyBc/45.jpg?dc=4675435469360005877[/img]
Cool!
Comment
Comment