Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's auto's getuned in Photoshop
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door 480 turboOorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzik zou ook zo graag photoshop hebben maar ze vragen altijd van die codes dan om in te voeren
en het kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N!trOnOorspronkelijk geplaatst door AdrieThx N!tr0n !!!
Ziet er idd schoon uit! De auto (zwart, met de achterste ruiten geblindeerd) paar cm verlagen en de Nuvo's in 18 eronder..
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
@ Adrie: waar heb je je Audi laten verlagen ? En hoeveel kostte dat, als ik mag vragen ?
Ik zou m'n Golf ook een kléin beetje lager willen leggen, al was het maar om een betere wegligging te hebben !1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdrieWil iemand onder deze auto de velgen van Babs eens plaatsen??
Mooier zal het toch niet zijn hoor (vind ik toch), hoewel ik die M velgen ook heel mooi vind, maar ze zijn kleiner en ik vind de CH's gewoon iets mooier...
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MercedeskeOorspronkelijk geplaatst door N!trOnOorspronkelijk geplaatst door AdrieThx N!tr0n !!!
Ziet er idd schoon uit! De auto (zwart, met de achterste ruiten geblindeerd) paar cm verlagen en de Nuvo's in 18 eronder..
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdrieOorspronkelijk geplaatst door alex69alex@ Adrie: waar heb je je Audi laten verlagen ? En hoeveel kostte dat, als ik mag vragen ?
Ik zou m'n Golf ook een kléin beetje lager willen leggen, al was het maar om een betere wegligging te hebben !1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Supercarsite.netLichte aanpassing van een AC Schnitzer 1-Serie met Breyton Magic Sport 18" velgen.
Zo zou ik mn toekomstige 1-Serie zelf in de toekomst min of meer willen...
(PS : Kwaliteit van de velgen gebruikt voor de foto was niet zo optimaal)
Der scheelt precies iets aan die foto. Die velgen ogen supersmal. 100 mm of zo. Hehe. Vooral aan de linkerkant tonen ze er smal. De dakspoiler vind ik persoonlijk iets te groot. Kan ook aan de schaduw van die spoiler liggen ze.
Comment
Comment