Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die onderste twee: zo een johnnybakken! Van die lichtjes onder de auto, moet ik al zeker niets hebben. Redelijk walgelijk. Die zwarte Golf GTi is 10 keer mooier!
Die onderste twee: zo een johnnybakken! Van die lichtjes onder de auto, moet ik al zeker niets hebben. Redelijk walgelijk. Die zwarte Golf GTi is 10 keer mooier!
Uhuh !!!
Die zwarte GTI is gewoon
Die andere twee... 'dingen'... Tsja... Blijven oefenen
LOL. Ik kom eens overeen met Tommie wat tuning betreft. Hehe. Nu ja, moest die Golf in een fel kleurtje geweest zijn, hij zou mij ook niet aanstaan ze. Hehe. Da zwart is nog wel cool. Kzou alleen niet zelf geld aan die tuning hangen.
Da miniatuurken staat er om te laten zien wat de originele auto was (ipv klein fotootje ergens anders op de tekening)
Het staat daar inderdaad wel niks te doen maar kom
Heb effe eens een Opel Astra Coupe geprobeerd. Een spoiler krijg ik er wel niet op, da ziet er toch niet realistisch uit en de bumpers zal ook nog wa oefene worde.
Comment