Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb nog is wa geprobeerd, en voor alle duidelijkheid, ik ben gene opel freak ofzo, kwam gewoon op diee foto en da leek mij wel tof om is den nieuwe astra te probere.
Ze vinden dat zelf niet mooi maar ze hebben zoveel uitgegeven om een motorkap in carbon te hebben om misschien 5 kilo uit te sparen dat ze het zonde vinden om ze te laten spuiten want dan valt het niet meer op dat dat ding zoveel gekost heeft.
Hier zie je het inderdaad al beter, maar de wagen is wel lelijk gekozen :-) hierop zou ik nooit carbon nemen, die motorkap is daar te klein voor ten opzichte van de snoet van de wagen.
Indien jij dat zelf doet, zou jij het dan niet eens kunnen doen op een witte mini ofzo, carbon dak, spiegels, spoiler achteraan en motorkap (met dan witte striping)
Of op een TT of skyline past dat ook wel
Hier zie je het inderdaad al beter, maar de wagen is wel lelijk gekozen :-) hierop zou ik nooit carbon nemen, die motorkap is daar te klein voor ten opzichte van de snoet van de wagen.
Indien jij dat zelf doet, zou jij het dan niet eens kunnen doen op een witte mini ofzo, carbon dak, spiegels, spoiler achteraan en motorkap (met dan witte striping)
Of op een TT of skyline past dat ook wel
Die hierboven hebk gwn uit tutorial gehaald hoor
Zal vandaag eentje maken alsk tijd heb.
Comment