Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Goed gedaan, maar het origineel vond ik al goed genoeg. Kzou in ieder geval nooit met zulke kanjes van velgen (en vooral zulke lage banden), op de openbare weg willen komen.
Goed gedaan, maar het origineel vond ik al goed genoeg. Kzou in ieder geval nooit met zulke kanjes van velgen (en vooral zulke lage banden), op de openbare weg willen komen.
Blijkbaar ben ik in mijn subaru-week, hopelijk lijkt het je wat.
die luchthapper zit er echt slecht op
hoe doe je die spiegeling?
De luchthapper zit er niet perfect op maar ik kan ermee leven.
Mocht het voor een wedstrijd geweest zijn ging ik er wel 5 min langer aan gewerkt hebben. Daar we elkaar maar kunnen verbeteren, bij jou PS klopt de rechter spiegel niet helemaal, verkeerde verhouding, te groot. Ook de woorden die je op de auto plakt staan niet correct. Je kan deze 'skewen', schuintrekken om nog een beter effect te bekomen.
Die spiegeling verkrijg je door hetzelfde principe te handhaven zoals bij de wagen. Dus, de spiegeling selecteren, saturatie volledig grijs trekken, laag boven leggen met blauwe kleur, opaciteit aanpassen, velgen dupliceren en ook de opaciteit aanpassen, simpel...
Jou PS is mooi gedaan.
Ikzelf werk nooit met die carbon-toestanden daar het niet echt mijn smaak is en persoonlijk lijken ze me ook niet echt realistisch.
En daar 'probeer' ik zoveel mogelijk naartoe te streven.
groeten
Comment