Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's auto's getuned in Photoshop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dubbel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
      Knap gedaan! Ziet er enorm ruig uit! Ook op PS-technisch vlak goed gedaan.
      verklaar es ff , ik versta da nie ze
      bedankt dat je heb knap vindt

Comment

• ik ken niet veel van PS, maar er zitten zo bitterweinig fouten in dat hij net echt zo zou kunnen zijn. Ik wilde eens geen commentaar geven maar nu vraag je er om... ik zeg bitterweinig en niet geen omdat het rood van het kruis in het radiatorrooster nog net een beetje doorkomt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
          ik ken niet veel van PS, maar er zitten zo bitterweinig fouten in dat hij net echt zo zou kunnen zijn. Ik wilde eens geen commentaar geven maar nu vraag je er om... ik zeg bitterweinig en niet geen omdat het rood van het kruis in het radiatorrooster nog net een beetje doorkomt.
          ik ken ook nie veel van photoshop ze, ik probeer den heletijd en das min resultaat ik zat er een ander half uur aan. nu je het zegt van de rode kruis ik zie het nu pas, had et nog nie gezien. bedankt voor de tips

arnev.

Comment

• Fock, knap zeg Hoe doe ja dat toch??

Ik heb ook eens geprobeerd, mijn eerste PS, super gefaald

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
              Fock, knap zeg Hoe doe ja dat toch??

Ik heb ook eens geprobeerd, mijn eerste PS, super gefaald

tipjes: * gebruik een grote foto(walpaper) geen dubmodder geval of wat het ook is

* gebruik velgen dat op een auto staan zo heb je ook al remmen en banden

Comment

• Wederom knap werk Arnev! Je wordt hier echt bedreven in! Kzou zeggen, blijf ons verrassen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke
                  Wederom knap werk Arnev! Je wordt hier echt bedreven in! Kzou zeggen, blijf ons verrassen!
                  bedankt hoor, ik doe niet veel aan pictunen ze. in de vakanties een beetje. ik kan daar geen 6uur aanzitten aan een auto , kheb geen gedudt. aan die Dodge heb ik mss 1.5 u gezetn, dat zeker nie lang is ze.
                  bedankt voor het compliment.
                  (er zittn toch veel leden van AW dat dit beter kunnen ze)

Comment

• 45min werk, ik vin het prachtig

ori

tuned:

Comment

• mooi gedaan arnev!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille
                        mooi gedaan arnev!
                        thxs

Comment

• Mooi en snel geshopt !

Alleen een klein beetje inspiratieloos vind ik... 't is precies een zwartwit foto

Ma wel sjiek gedaan, evenals de vorige werkjes !

Comment

• Ik zal mij daar vanavond ook eens mee bezighouden. Ik heb ooit eens mooie dingen kunnen maken, maar het moet er terug inkomen. Die Range Rover is wel clean.

Comment

• bedankt voor de reacties

Comment

• kga straks nog is eentje maken, subtiel zodat iedereen het mooi gaat vinden

@el thomaso
                                waar heb jij die honingraat rooster van (donor), ik heb alleen een tjoening kippengaas bestand.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                                  kga straks nog is eentje maken, subtiel zodat iedereen het mooi gaat vinden

@el thomaso
                                  waar heb jij die honingraat rooster van (donor), ik heb alleen een tjoening kippengaas bestand.
                                  Ik zoek meestal passende foto's van Golf GTI's..

Comment

• Zouden jullie mijn auto kunnen bewerken? Laat je eens helemaal gaan
                                    Of heb je andere/betere foto's nodig?

Comment

• Aanschouw hem!
                                      mijn laatste shop dateert van ruim 14maanden geleden.

-logo, klink, pinker en mislichten weggewerkt
                                      -blauwkleurtje
                                      -verlaging
                                      -grotere voorbumper
                                      -mooie velgen (Z3 Coupe)

comments?

Comment

• Knap gedaan! alleen lijkt je achterband wat naar binnen geslagen...

Comment

• @massy: om een auto te pictunen hebben we een andere soort foto nodig. Dus een foto van uw auto in de garage is nogal moeilijk te bewerken. Fotografeer hem eens elders, buiten of zo.

Comment

Working...
                                          X