Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor we het nieuwe jaar ingaan heb ik mijn impressie gemaakt in photoshop van de nieuwe BMW M3 E90.
Aan allen een gelukkig en succesvol 2005 toegewenst.
Mooi! Stond al in ander topic ook, maar die vergelijking met het origineel ... Zelfs de wielkasten zijn breder gemaakt. Nu nog een bumper die een tikkeltje sportiever is, en we zijn er.
Graag zou ik eens zien hoe onze Scorpio eruit zou zien in het zwart met geblindeerde ruiten vanachter en BBS-velgjes eronder...als er iemand zo vriendelijk zou willen zijn...tenzij dit teveel tijd in beslag neemt uiteraard
Graag zou ik eens zien hoe onze Scorpio eruit zou zien in het zwart met geblindeerde ruiten vanachter en BBS-velgjes eronder...als er iemand zo vriendelijk zou willen zijn...tenzij dit teveel tijd in beslag neemt uiteraard
Comment