Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's auto's getuned in Photoshop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door demeyer
    Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
    Graag zou ik eens zien hoe onze Scorpio eruit zou zien in het zwart met geblindeerde ruiten vanachter en BBS-velgjes eronder...als er iemand zo vriendelijk zou willen zijn...tenzij dit teveel tijd in beslag neemt uiteraard

(P.S. waar haal ik mij een eigen FS-programma?)
    jij bent echt de leukste thuis he
    Ik doe mijn best

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dastof
      Graag zou ik eens zien hoe onze Scorpio eruit zou zien in het zwart met geblindeerde ruiten vanachter en BBS-velgjes eronder
      Ik heb deze vraag gesteld omdat ik onze scorpio zoals hij er nu uitziet redelijk saai vind, ik wil er iets mee doen, en met dit idee (zwart, BBS,...) zat ik al een tijdje! Nu weet ik waar mijn vakantiewerk-geld van volgend jaar misschien naartoe gaat .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door powersun79
        Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
        Heu ... Terwijl je toch bezig bent, kan je ze ook eens onder de mijne leggen en hem eventueel een ietsje verlagen ?

Thanks a lot !!!
        Gelieve niet te kijken naar details, is op 5 min in mekaar gestoken...
        Je kan je wel een beeld vormen hé.
        groeten

Wow, merci ! Dat scheelt nogal een beetje

Zou je het ook kunnen met deze velgen ? (drie verschillende foto's, weet niet welke je liefst hebt ? En of het uberhaupt al lukt zonder dat er banden op liggen )

1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Comment

• Thanks ! Wellicht worden het deze
            1994 Mercedes SL320
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Heu.. Kan iemand mijn wagen voor me eens een beetje laten zakken met PS?

Niet té veel hé, het moet ongeveer overeenkomen met 35mm in realiteit.

Bedankt op voorhand

'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
              '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
              '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
              '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
              '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
              '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
              '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
              '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
              '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Graag zou ik eens zien hoe onze Scorpio eruit zou zien in het zwart met geblindeerde ruiten vanachter en BBS-velgjes eronder
                Ik heb deze vraag gesteld omdat ik onze scorpio zoals hij er nu uitziet redelijk saai vind, ik wil er iets mee doen, en met dit idee (zwart, BBS,...) zat ik al een tijdje! Nu weet ik waar mijn vakantiewerk-geld van volgend jaar misschien naartoe gaat .
                sorry ik dacht dat er mee was aant lachen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door timothy
                  Heu.. Kan iemand mijn wagen voor me eens een beetje laten zakken met PS?

Niet té veel hé, het moet ongeveer overeenkomen met 35mm in realiteit.

Bedankt op voorhand

Denk wel dat het iets meer dan 3.5cm is, maar 3.5 zou ik zeker nooit doen. Je moet eens een meetlat tegen de bovenkant van je wielkast houden. 3.5cm zie je bijna niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Adrie
                    Ik heb een kameraad met een blauwe Golf 4 met zo'n velgen die jij wil en met hetzelfde spoilertje. Als ik hem nog eens zie zal ik es een foto nemen. Staat heel schoon onder die wagen !!
                    Ah, merci, dat zou sympathiek zijn ! Als je ook eens kan kijken welke maat van velgen hij heeft ... ?
                    1994 Mercedes SL320
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door demeyer
                      sorry ik dacht dat er mee was aant lachen
                      , maar geef toe, het resultaat mag er best wezen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                        Thanks ! Wellicht worden het deze
                        Ze zijn precies wel exclusiever, maar vind de eerste velgen misschien toch net iets mooier onder je golf...

Comment

• kan er iemand de velgen van de zwarte a3 op die grijze zetten?? en als hij ook nog een beetje verlaagd kan worden zou het helemaal fantastisch zijn!!! alvast bedankt!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                            Thanks ! Wellicht worden het deze
                            Ze zijn precies wel exclusiever, maar vind de eerste velgen misschien toch net iets mooier onder je golf...
                            Ik ook, maar daarvoor moeten ze wel 18 of 19" zijn, en daarenboven; al eens gekeken naar de prijs van zo'n velg 400€ per stuk, ongeveer ... Nu ja, pakt da'k ze kan kopen voor 300€, dat zal wel lukken ... Dan zit ik nog aan een € of 1500 incl goeie banden Beetje overpriced, vind ik eerlijk gezegd ... Dan komen die Superturismo's me uiteindelijk toch goed uit.

En aangezien ik vermoedelijk niet lang met die Golf ga rijden, valt het allemaal nog te bezien ... Binnenkort leert mijn zus rijden (wellicht met die Golf), en dan wil ik toch geen BBS CH onder die auto liggen hebben als ze haar manoeuvres moet doen
                            1994 Mercedes SL320
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Seat Ibiza:

Ori:

PS:

Altea-velgen, verlaagd, ramen verduisterd, Altea-sideskirt en de dynamic line er op gezet

Comment

• @ Alex

een setje 18 inch banden kost wel iets meer dan 300 € denk ik.
                                Voor de velgen mag je inderdaad iets van een 350 à 400 € per stuk rekenen maar reken voor de banden dan maar 500 à 600 € voor een setje.

Comment

• Re: @ Alex

Oorspronkelijk geplaatst door Ford Puma
                                  Voor de velgen mag je inderdaad iets van een 350 à 400 € per stuk rekenen maar reken voor de banden dan maar 500 à 600 € voor een setje.
                                  € 500 à € 600 voor 4 banden maatje 18" op een Golf 4 of A3 ? Dus maximaal serie-40 bandjes met hogesnelheidsindex ?

Zeg alsjeblieft niet dat jij je leven in de weegschaal legt door van die goedkope bandenmerken te gaan kopen ... :o

Een goeie 18" band kost nu nieuw ongeveer € 200 (één van de 6 topmerken). En dat is héél goedkoop. Je kan lager gaan als je een ouder nieuw model koopt van een goed merk (b.v. een niet meer geproduceerd model Dunlop ofzo) ofwel als je opgeeft dat je tweedekeusbanden wil (af te raden). Dan kan het voor ca. € 150, yep. Maar dat maar nét ...

... ik zou eens willen weten welke 18"-band jij aan € 125 krijgt. Toch alleszins geen goeie Michelin/Dunlop/Goodyear/Pirelli/Continental/Bridgestone (de top-6).

Comment

• Re: @ Alex

Oorspronkelijk geplaatst door Ford Puma
                                    Ik reken vóór belastingen
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door powersun79
                                      Damn Alex! Zo is ie echt af!!!!

Comment

• I know Enkel de velgen zullen een maatje kleiner zijn, en de lichten niet zo felrood
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• RRrrrrr...

netjes !

wat velgen alleen toch niet met een wagen kunnen doen he

nu wachten op de toestemming om onze golf ook een paar extraatjes te geven
                                          (ofwel ineens andere wagen, e34 525i bvb )
                                          *fingers crossed*

Comment

Working...
                                          X