Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ze komen wel officieel van VW hè ... Zijn dat dan ook replica's ?
Heb hier de prijsofferte eens ingetikt .. 1100€ voor de vier velgen, banden, antidiefstalbouten, uitlijning, Eibach veren (-3 cm), en montage .. Valt goed mee, hè
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Jep Vriendin heeft meebeslist, en ze vindt de Rabbits maar niks, dus 't worden de Highlines. Nu enkel nog een setje vinden, en 't is gepiept.
Verlaging gebeurt samen met de aankoop van de velgen, en dan is'ie zowat klaar. Enkel over de achterspoiler heb ik nog mijn twijfels, misschien dat ik 'm nog laat weghalen ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Jep Vriendin heeft meebeslist, en ze vindt de Rabbits maar niks, dus 't worden de Highlines. Nu enkel nog een setje vinden, en 't is gepiept.
Verlaging gebeurt samen met de aankoop van de velgen, en dan is'ie zowat klaar. Enkel over de achterspoiler heb ik nog mijn twijfels, misschien dat ik 'm nog laat weghalen ...
kuch!
* port ns in alex z'n zij die de hint nog niet volledig doorhad *
Vraag me toch af of iemand een wagen als deze echt zou kopen om te tunen. Zo in ieder geval van niet veel smaak getuigen. Kunt beter een 206 of Clio of zo kopen dan.
Comment