Pff is eigenlijk helemaal niet zo geweldig hoor, de maker heeft zijperspectief gekozen omdat dat veel gemakkelijker is. Hij is trouwens ook nog slecht afgewerkt. En zou alstublieft eens iemand commentaar willen geven op m'n site, wat volgens mij toch autogerelateerd is.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's auto's getuned in Photoshop
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ivesZoals sommigen misschien weten, heb ik al een tijdje een site over gephotoshopte auto's. Ik heb die nu helemaal in het nieuw gestoken met ene nieuwe layout. Ik heb ook de gallery geupdate, waar je nu nog een paar van m'n laatste shops vind. Dit is de link:
Commentaar en tips zijn altijd welkom...
heb jij eens niet met een van je shop's in autowereld gestaan?
Mooie site hebje en tzitte mooie werkjes tussen...
Comment
-
Kan iemand hier eens 18"BBS CH onder zetten?Alvast bedankt.
http://www.vtm.be/autowereld/forum/a...hp?pic_id=8015
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manoshere you go turboman!
fijn, het testritje van de cupra wordt er ineens eentje in ne golf V GTI...
(let maar ff ni op de bmw-logo's op de velgen. wou er vw-logo's overzetten ma fotoshop deed ff stom)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manoshere you go turboman!
fijn, het testritje van de cupra wordt er ineens eentje in ne golf V GTI...
(let maar ff ni op de bmw-logo's op de velgen. wou er vw-logo's overzetten ma fotoshop deed ff stom)
550) {this.width=550;this.alt='Full View';}" border=0>550) {this.width=550;this.alt='Full View';}" border=0>
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ivesPff is eigenlijk helemaal niet zo geweldig hoor, de maker heeft zijperspectief gekozen omdat dat veel gemakkelijker is. Hij is trouwens ook nog slecht afgewerkt. En zou alstublieft eens iemand commentaar willen geven op m'n site, wat volgens mij toch autogerelateerd is.
Als je al in AW gestaan hebt met je bezigheden , wil je er toch iets professioneel van maken, niet?
TIP) Neem toch een andere host/webspace ... want dit is gewoon niet te doen ! Lap, nu werkt de navbar ook al niet meer :/
grtz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ivesPff is eigenlijk helemaal niet zo geweldig hoor, de maker heeft zijperspectief gekozen omdat dat veel gemakkelijker is. Hij is trouwens ook nog slecht afgewerkt. En zou alstublieft eens iemand commentaar willen geven op m'n site, wat volgens mij toch autogerelateerd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N!trOnMooi, maar fuck*n' traag !!!!
Als je al in AW gestaan hebt met je bezigheden , wil je er toch iets professioneel van maken, niet?
TIP) Neem toch een andere host/webspace ... want dit is gewoon niet te doen ! Lap, nu werkt de navbar ook al niet meer :/
grtz
Comment
-
ik heb een manga getuned
voor meer info over manga: http://www.autoweek.nl/forum/read.ph...21998&t=121998
Comment
-
-
-
Comment