Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's auto's getuned in Photoshop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pff is eigenlijk helemaal niet zo geweldig hoor, de maker heeft zijperspectief gekozen omdat dat veel gemakkelijker is. Hij is trouwens ook nog slecht afgewerkt. En zou alstublieft eens iemand commentaar willen geven op m'n site, wat volgens mij toch autogerelateerd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ives
      Zoals sommigen misschien weten, heb ik al een tijdje een site over gephotoshopte auto's. Ik heb die nu helemaal in het nieuw gestoken met ene nieuwe layout. Ik heb ook de gallery geupdate, waar je nu nog een paar van m'n laatste shops vind. Dit is de link:

Commentaar en tips zijn altijd welkom...

heb jij eens niet met een van je shop's in autowereld gestaan?
      Mooie site hebje en tzitte mooie werkjes tussen...

Comment

• Heb al verschillende keren in AW gestaan:

-Opel astra CC
        -Peug 106 + Audi Nuvolari
        -Porsche cayman
        -Phantom cabrio
        -A3 facelift
        -Mercedes S
        -....

Comment

• Kan iemand hier eens 18"BBS CH onder zetten?Alvast bedankt.

http://www.vtm.be/autowereld/forum/a...hp?pic_id=8015

Comment

• here you go turboman!

fijn, het testritje van de cupra wordt er ineens eentje in ne golf V GTI...

(let maar ff ni op de bmw-logo's op de velgen. wou er vw-logo's overzetten ma fotoshop deed ff stom)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos
              here you go turboman!

(let maar ff ni op de bmw-logo's op de velgen. wou er vw-logo's overzetten ma fotoshop deed ff stom)

Ze lijken zo klein? Of is dat gezichtsbedrog?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos
                here you go turboman!

550) {this.width=550;this.alt='Full View';}" border=0>550) {this.width=550;this.alt='Full View';}" border=0>
                Thanks!Dat ziet er wel zalig uit zo.Ge zijt het nog niet vergeten van dat testritje.

Comment

• nee, zoiet vergeet ik ni....

@mister V: ik denk da da ongeveer 18 duim moet zijn zenne. kijk maar ns naar de banden. die zijn ni zoveel groter dan de velgen. ik had ze eerst groter gemaakt, ma da vond ik wa overdreven.

Comment

Pff is eigenlijk helemaal niet zo geweldig hoor, de maker heeft zijperspectief gekozen omdat dat veel gemakkelijker is. Hij is trouwens ook nog slecht afgewerkt. En zou alstublieft eens iemand commentaar willen geven op m'n site, wat volgens mij toch autogerelateerd is.
                    Mooi, maar fuck*n' traag !!!!
                    Als je al in AW gestaan hebt met je bezigheden , wil je er toch iets professioneel van maken, niet?
                    TIP) Neem toch een andere host/webspace ... want dit is gewoon niet te doen ! Lap, nu werkt de navbar ook al niet meer :/

grtz

Comment

Pff is eigenlijk helemaal niet zo geweldig hoor, de maker heeft zijperspectief gekozen omdat dat veel gemakkelijker is. Hij is trouwens ook nog slecht afgewerkt. En zou alstublieft eens iemand commentaar willen geven op m'n site, wat volgens mij toch autogerelateerd is.
                      Die rolls roys, is dat deze die in AW staat?

Comment

• Ja dat is de rolls in de huidige aw, de porsche erronder en de audi erboven zijn eveneens van mij

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N!trOn
                          Mooi, maar fuck*n' traag !!!!
                          Als je al in AW gestaan hebt met je bezigheden , wil je er toch iets professioneel van maken, niet?
                          TIP) Neem toch een andere host/webspace ... want dit is gewoon niet te doen ! Lap, nu werkt de navbar ook al niet meer :/

grtz
                          Tja, dit is een gratise, maar jij bent de eerste van kweetnihoeveel mensen die dit probleem hebben.

Comment

• ik heb een manga getuned
                            voor meer info over manga: http://www.autoweek.nl/forum/read.ph...21998&t=121998

Comment

• Bron: www.saabforum.nl

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Bron: www.Saabforum.nl

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Bron: www.Saabforum.nl

En het origineel:

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Maak wel dat er geen dt-fouten op je site staan:

De inhoud, nu we er toch over bezig zijn, is ook verandert

Comment

• LLo, de nieuwe rs4 wat extremer, maar niet té :p
                                      Just the way I like it
                                      *Hij is trouwens op wallpaper formaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N!trOn
                                        LLo, de nieuwe rs4 wat extremer, maar niet té :p
                                        Just the way I like it
                                        *Hij is trouwens op wallpaper formaat.

Nu hij hier verlaagd is en nog grotere velgen heeft gekregen is hij nog knapper dan het origineel.

Comment

• hier staat hij juist

Comment

Working...
                                          X