Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's auto's getuned in Photoshop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
    morge maak ik die A wel
    ... Lange dagen heb jij.

Uw vorige werkjes zijn wel prachtig!
    nls2000

Comment

• ey, om nogs wat nieuws hier te zetten ..

grtz

Comment

• Zal er ook eens eentje posten

veranderingen
        - velgen
        - voorbumper vergroot
        - topchop
        - zijdelingse luchthapper van een murcielago
        - booskijkers
        - lichten aan
        - duotoon koetswerk
        - eigen logo op de flank
        - radiator rooster dicht
        - deurklinken weg
        - antenne weg
        - ...

Antwerpen is't Stad
        en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen
          Opvolger van de P1800ES

Antwerpen is't Stad
          en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N!trOn
            ey, om nogs wat nieuws hier te zetten ..

grtz
            mooi. daar heb ik altijd moeite mee met kleur te vervangen, is nooit mooi gedaan van ik.

Comment

• Wat is dat hier allemaal...DIT noem ik FSe!!!

Watch and learn
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• ROFL

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                  ROFL
                  Let op de details...M-kleuren verwerkt in spiegels, feiloze overgang van echte bumper naar zelf-gemaakte, jawel er staat er een nieuwe op!!!, nieuwe mistlampen (zelf ontworpen) etc.

Comment

• Dit hoort denk ik thuis onder Foto's auto's getuned in Paint

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fré_audi_fan
                      Dit hoort denk ik thuis onder Foto's auto's getuned in Paint
                      We kennen allemaal het verhaal van Van Gogh!

Maar ben wel niet van plan er een oor voor af te snijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alexen
                        mooi. daar heb ik altijd moeite mee met kleur te vervangen, is nooit mooi gedaan van ik.
                        ty!
                        Wel je moet gewoon alles selecteren (auto), en derna de dingen eruit knippen die niet moeten gekleurd worden(ruiten,..). Layer via copy. Daarna desaturaten, en kleur geven. Daarna kan je je layer naar believen gaan veranderen door kleine stukjes (stripings ofzo) nogmaals te kleuren.

Tot hier de mini-tut :p

Comment

• Ik verveelde me

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StreetRod
                            Ik verveelde me

nice Ik wou dat ik ook met dat programma kon omgaan

vervelen?! 't Zijn examens jong! Gelukzak! Tijd is een luxe die de meesten onder ons niet hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wotr

vervelen?! 't Zijn examens jong! Gelukzak! Tijd is een luxe die de meesten onder ons niet hebben.
                              Nu is het een tijdje doorbijten, maar als je gaat werken dan is het pas werken.
                              Ik heb nooit gestudeerd maar als ik slim genoeg was zou ik het wel geweten hebben.

Comment

Haha, tja ik heb ook examens over 3 weken, maar het zijn nog 3 weken hé, dus ik kan me nog zeker 2 weken vervelen . Heb vandaag voor de eerste keer photoshop gebruikt, maar ne maat van mij heeft wel een beetje uitleg gegeven. Ik had wel al véél paint ervaring . Maar het gaat wel vrij goed, eens je er mee weg bent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
                                  Nu is het een tijdje doorbijten, maar als je gaat werken dan is het pas werken.
                                  Ik heb nooit gestudeerd maar als ik slim genoeg was zou ik het wel geweten hebben.
                                  Dat is denk ik allemaal relatief. Als je gaat werken moet je je overdag pakweg van 9u tot 18u ofzo serieus inzetten, maar hogere studies is van 9 tot 18u les en dan begint het echte studeerwerk nog maar hé, voor elf uur heb je niet gedaan met leren. Nu heb ik gemakkelijk dagen van +/-15uur studeren. Dus het is wel een full time bezigheid, natuurlijk zal de keerzijde van de medaille ook wel mooi worden als ik binnen 5 jaar afstudeer.

Comment

• 3 weken en gij zit op uw luie krent?? Wat studeert gij??? Of zit je nog in't middelbaar?

Comment

3 weken en gij zit op uw luie krent?? Wat studeert gij??? Of zit je nog in't middelbaar?
                                      Logistiek, nee maar ik ga waarschijnlijk voor herexamens, al probeer ik nog 1e zit te halen, maar dit gaat wel moeilijk worden denk ik. Maar met +- 3 herexamens kan ik nog wel leven ...

Tot nu toe altijd het 'de-dag-van-tervore' leerprincipe toegepast. En zo heel moeilijk is deze richting ook weer niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pj
                                        Dat is denk ik allemaal relatief. Als je gaat werken moet je je overdag pakweg van 9u tot 18u ofzo serieus inzetten, maar hogere studies is van 9 tot 18u les en dan begint het echte studeerwerk nog maar hé, voor elf uur heb je niet gedaan met leren. Nu heb ik gemakkelijk dagen van +/-15uur studeren. Dus het is wel een full time bezigheid, natuurlijk zal de keerzijde van de medaille ook wel mooi worden als ik binnen 5 jaar afstudeer.
                                        Pardon, maar nu ben ik gekrenkt in mijn eer.
                                        Ik ben vloerder en gaat gij maar eens van 7u 's morgens tot 17u of later met uw knieën op de grond zitten. Er zijn er niet veel die dat volhouden. Maar ik kan het goed en ik doe het nog altijd even graag. En ik heb er al veel geld mee verdiend.

En ik was nooit slim genoeg dus moest ik wel iets anders doen. Ik ben wel naar een technische school moeten gaan en dan de bouw in op mijn 18e. En schoolbanken ik heb me altijd geamuseerd op school. Maar ik moest dan ook niet echt veel leren.

Maar ik heb ook véél respect voor u hoor. Mijn ene zus studeert rechten en de andere psychlogie. En zij moeten keihard leren.
                                        En als er geen mensen zijn zoals jij dan zat ik zonder werk, maar als er geen mensen zijn zoals ik dan had jij geen vloer

Comment

Working...
                                        X