Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
veranderingen
- velgen
- voorbumper vergroot
- topchop
- zijdelingse luchthapper van een murcielago
- booskijkers
- lichten aan
- duotoon koetswerk
- eigen logo op de flank
- radiator rooster dicht
- deurklinken weg
- antenne weg
- ...
Let op de details...M-kleuren verwerkt in spiegels, feiloze overgang van echte bumper naar zelf-gemaakte, jawel er staat er een nieuwe op!!!, nieuwe mistlampen (zelf ontworpen) etc.
mooi. daar heb ik altijd moeite mee met kleur te vervangen, is nooit mooi gedaan van ik.
ty!
Wel je moet gewoon alles selecteren (auto), en derna de dingen eruit knippen die niet moeten gekleurd worden(ruiten,..). Layer via copy. Daarna desaturaten, en kleur geven. Daarna kan je je layer naar believen gaan veranderen door kleine stukjes (stripings ofzo) nogmaals te kleuren.
nice Ik wou dat ik ook met dat programma kon omgaan
vervelen?! 't Zijn examens jong! Gelukzak! Tijd is een luxe die de meesten onder ons niet hebben.
Nu is het een tijdje doorbijten, maar als je gaat werken dan is het pas werken.
Ik heb nooit gestudeerd maar als ik slim genoeg was zou ik het wel geweten hebben.
Nu is het een tijdje doorbijten, maar als je gaat werken dan is het pas werken.
Ik heb nooit gestudeerd maar als ik slim genoeg was zou ik het wel geweten hebben.
3 weken en gij zit op uw luie krent?? Wat studeert gij??? Of zit je nog in't middelbaar?
Logistiek, nee maar ik ga waarschijnlijk voor herexamens, al probeer ik nog 1e zit te halen, maar dit gaat wel moeilijk worden denk ik. Maar met +- 3 herexamens kan ik nog wel leven ...
Tot nu toe altijd het 'de-dag-van-tervore' leerprincipe toegepast. En zo heel moeilijk is deze richting ook weer niet.
Pardon, maar nu ben ik gekrenkt in mijn eer.
Ik ben vloerder en gaat gij maar eens van 7u 's morgens tot 17u of later met uw knieën op de grond zitten. Er zijn er niet veel die dat volhouden. Maar ik kan het goed en ik doe het nog altijd even graag. En ik heb er al veel geld mee verdiend.
En ik was nooit slim genoeg dus moest ik wel iets anders doen. Ik ben wel naar een technische school moeten gaan en dan de bouw in op mijn 18e. En schoolbanken ik heb me altijd geamuseerd op school. Maar ik moest dan ook niet echt veel leren.
Comment