Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Pardon, maar nu ben ik gekrenkt in mijn eer.
Ik ben vloerder en gaat gij maar eens van 7u 's morgens tot 17u of later met uw knieën op de grond zitten. Er zijn er niet veel die dat volhouden. Maar ik kan het goed en ik doe het nog altijd even graag. En ik heb er al veel geld mee verdiend.
En ik was nooit slim genoeg dus moest ik wel iets anders doen. Ik ben wel naar een technische school moeten gaan en dan de bouw in op mijn 18e. En schoolbanken ik heb me altijd geamuseerd op school. Maar ik moest dan ook niet echt veel leren.
Werken, studeren: allemaal relatief. Op de unief moest ik vroeger ook werken, maar wel voornamelijk tijdens de blok en de examens. Over de rest kon ik eigenlijk niet zo klagen, ook al was er tijdens het jaar ook wel genoeg werk.
Nu werk ik, maar aangezien ik nog thuis woon, heb ik geen eigen huis te onderhouden. Ik hoef ook niet te koken of zo. Ik heb het dus eigenlijk ferm gemakkelijk. Geen kinderen hebben, is ook wel gemakkelijk natuurlijk.
Logistiek, nee maar ik ga waarschijnlijk voor herexamens, al probeer ik nog 1e zit te halen, maar dit gaat wel moeilijk worden denk ik. Maar met +- 3 herexamens kan ik nog wel leven ...
Tot nu toe altijd het 'de-dag-van-tervore' leerprincipe toegepast. En zo heel moeilijk is deze richting ook weer niet.
Doe nu wat moeite en ge hebt 3 maanden vakantie, anders zit ge dan nog met die miserie..
kweet niet of deze hier al staat? heb het niet zelf geshopt.
maar kheb dan zelf ook nog beetje verder-getuned in fotoshop:
zoals je ziet:
remus-uitlaat aangezet
biturbo gemonteerd
nos-geinstalleerd
sterkere zuigers, zuigerstangen en krukas
grotere kopeling gestoken
versnellingsbak uitgelengd
kging dan ook nog een brembo-kitje steken, maar da lukte niet zo goe in fotoshop.
ja, sorry, ik ben de leukste thuis (als de vuilbak buitenstaat)
Logistiek, nee maar ik ga waarschijnlijk voor herexamens, al probeer ik nog 1e zit te halen, maar dit gaat wel moeilijk worden denk ik. Maar met +- 3 herexamens kan ik nog wel leven ...
Tot nu toe altijd het 'de-dag-van-tervore' leerprincipe toegepast. En zo heel moeilijk is deze richting ook weer niet.
Lekker,merci!!Tzal een moelijke keuze worden.Een van deze twee of de originele vw velgen. De BBS en OZ velgen komen allemaal goedkoper uit dan de VW velgen.Hm,moeilijk.
Hm ik vind ze wel lekker, rally-style
Maar idd andere mensen zullen deze dan ook kotslelijk gaan vinden ..
Ze zouden beter passen op een civic type-R of een 206rc.Geef mij dan toch liever de gewone zilvere.Ik dacht eerst de originele GTI velgen te kopen,maar die zijn echt enorm duur.Dus het zal waarschijnlijk tussen deze 2 gaan,de BBS CH of de OZ's
Ze zouden beter passen op een civic type-R of een 206rc.Geef mij dan toch liever de gewone zilvere.Ik dacht eerst de originele GTI velgen te kopen,maar die zijn echt enorm duur.Dus het zal waarschijnlijk tussen deze 2 gaan,de BBS CH of de OZ's
Bestaan er zo geen namaak GTI velgen? Ale maar dan direct een maatje groter bijvoorbeeld?
Dat zou ook mooi staan.
Comment