Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's auto's getuned in Photoshop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @ streetrod, nice achterbumperwerk daar !
    Mr uw ruiten zijn wa stom .. had ze beter blauw gekleurd fzo.. Ma anders .. prachtbak vindk !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door de Pé
      Pardon, maar nu ben ik gekrenkt in mijn eer.
      Ik ben vloerder en gaat gij maar eens van 7u 's morgens tot 17u of later met uw knieën op de grond zitten. Er zijn er niet veel die dat volhouden. Maar ik kan het goed en ik doe het nog altijd even graag. En ik heb er al veel geld mee verdiend.

En ik was nooit slim genoeg dus moest ik wel iets anders doen. Ik ben wel naar een technische school moeten gaan en dan de bouw in op mijn 18e. En schoolbanken ik heb me altijd geamuseerd op school. Maar ik moest dan ook niet echt veel leren.

Maar ik heb ook véél respect voor u hoor. Mijn ene zus studeert rechten en de andere psychlogie. En zij moeten keihard leren.
      En als er geen mensen zijn zoals jij dan zat ik zonder werk, maar als er geen mensen zijn zoals ik dan had jij geen vloer
      Ja, dat van 9 tot 18u was maar een vb hé, absoluut niet de bedoeling u in uw eer te krenken. Het was bij mij vooral de bedoeling om erop te duiden dat voor jou om 17u dan normaal het werk erop zit en je je met eender wat kan bezig houden, dat is het voordeel van werken tov studeren.

Je laatste alinea weerspiegelt de complementariteit en flexibiliteit die nu zo nodig is perfect.

Comment

• Werken, studeren: allemaal relatief. Op de unief moest ik vroeger ook werken, maar wel voornamelijk tijdens de blok en de examens. Over de rest kon ik eigenlijk niet zo klagen, ook al was er tijdens het jaar ook wel genoeg werk.
        Nu werk ik, maar aangezien ik nog thuis woon, heb ik geen eigen huis te onderhouden. Ik hoef ook niet te koken of zo. Ik heb het dus eigenlijk ferm gemakkelijk. Geen kinderen hebben, is ook wel gemakkelijk natuurlijk.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StreetRod
          Logistiek, nee maar ik ga waarschijnlijk voor herexamens, al probeer ik nog 1e zit te halen, maar dit gaat wel moeilijk worden denk ik. Maar met +- 3 herexamens kan ik nog wel leven ...

Tot nu toe altijd het 'de-dag-van-tervore' leerprincipe toegepast. En zo heel moeilijk is deze richting ook weer niet.
          Doe nu wat moeite en ge hebt 3 maanden vakantie, anders zit ge dan nog met die miserie..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
          cc

Comment

• kweet niet of deze hier al staat? heb het niet zelf geshopt.

maar kheb dan zelf ook nog beetje verder-getuned in fotoshop:

zoals je ziet:
            remus-uitlaat aangezet
            biturbo gemonteerd
            nos-geinstalleerd
            sterkere zuigers, zuigerstangen en krukas
            grotere kopeling gestoken
            versnellingsbak uitgelengd
            kging dan ook nog een brembo-kitje steken, maar da lukte niet zo goe in fotoshop.

ja, sorry, ik ben de leukste thuis (als de vuilbak buitenstaat)

Comment

• eum.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door StreetRod
                Logistiek, nee maar ik ga waarschijnlijk voor herexamens, al probeer ik nog 1e zit te halen, maar dit gaat wel moeilijk worden denk ik. Maar met +- 3 herexamens kan ik nog wel leven ...

Tot nu toe altijd het 'de-dag-van-tervore' leerprincipe toegepast. En zo heel moeilijk is deze richting ook weer niet.
                Voor toetsen pas ik ook de-dag-van-tevore toe...Maar voor de examens begin ik toch zeker twee weken op voor hand om dan tijdens de examens nog gewoon te moeten herhalen...Want als je die grote hoevelheden op één dag er moet doorkijgen vergeet je zeker meer dan de helft !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos
                  eum.....
                  Tjah
                  1982 BMW E28 528i
                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Deze zijn graphics vind ik zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos

Kan iemand hier eens 18" OZ supperturismos onderzetten,aub?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman
                        Kan iemand hier eens 18" OZ supperturismos onderzetten,aub?

Biatchhhhhh

wel redelijk vlug gedaan (tussen mijn eindwerk door )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb

Biatchhhhhh

wel redelijk vlug gedaan (tussen mijn eindwerk door )

Hmmm, die BBS'en zijn toch een stuk knapper onder deze GTI. De OZ-velg vind ik niet echt geslaagd. Dit even geheel terzijde.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Duke
                            Hmmm, die BBS'en zijn toch een stuk knapper onder deze GTI. De OZ-velg vind ik niet echt geslaagd. Dit even geheel terzijde.
                            echt ?

ik vind ze super vet !
                            wacht maar tot ze in't wit staan, ma da's voor later eens

Comment

• Lekker,merci!!Tzal een moelijke keuze worden.Een van deze twee of de originele vw velgen. De BBS en OZ velgen komen allemaal goedkoper uit dan de VW velgen.Hm,moeilijk.

Comment

• En huppeeeeee !!!!

lekker lekker geen seconde twijfelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb

En huppeeeeee !!!!

lekker lekker geen seconde twijfelen
                                  Tsja.Ik heb er wat mijn twijfels over in het wit.

Comment

Tsja.Ik heb er wat mijn twijfels over in het wit.
                                    Hm ik vind ze wel lekker, rally-style
                                    Maar idd andere mensen zullen deze dan ook kotslelijk gaan vinden ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N!trOn
                                      Hm ik vind ze wel lekker, rally-style
                                      Maar idd andere mensen zullen deze dan ook kotslelijk gaan vinden ..
                                      Ze zouden beter passen op een civic type-R of een 206rc.Geef mij dan toch liever de gewone zilvere.Ik dacht eerst de originele GTI velgen te kopen,maar die zijn echt enorm duur.Dus het zal waarschijnlijk tussen deze 2 gaan,de BBS CH of de OZ's

Comment

Ze zouden beter passen op een civic type-R of een 206rc.Geef mij dan toch liever de gewone zilvere.Ik dacht eerst de originele GTI velgen te kopen,maar die zijn echt enorm duur.Dus het zal waarschijnlijk tussen deze 2 gaan,de BBS CH of de OZ's
                                        Bestaan er zo geen namaak GTI velgen? Ale maar dan direct een maatje groter bijvoorbeeld?
                                        Dat zou ook mooi staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N!trOn
                                          Bestaan er zo geen namaak GTI velgen? Ale maar dan direct een maatje groter bijvoorbeeld?
                                          Dat zou ook mooi staan.
                                          Ik heb het zo niet voor namaak velgen,meestal valt het wel op dat het geen echte zijn.

Comment

Working...
                                          X