Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's auto's getuned in Photoshop
Collapse
X
-
Voor goede tutorials van pictuning moet je maar eens naar de volgende link gaan. Deze is volgens mij nog steeds een van de compleetste en meest duidelijke. Kijk ook eens in de gallerij want er staan echt wel beautys tussen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédéVoor goede tutorials van pictuning moet je maar eens naar de volgende link gaan. Deze is volgens mij nog steeds een van de compleetste en meest duidelijke. Kijk ook eens in de gallerij want er staan echt wel beautys tussen
http://www.digimods.co.uk/tutorials/tutorials.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M-POWER*geeft over*
-edit- nogmaals allemaal bekeken...manman, iemand moet die jongen wat stijl bijbrengen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dastofok, de wagen is ongelooflijk, en dit woord is nog te positief, lelijk. Maar als je enkel naar de manier van FSe kijkt valt het nog mee voor iemand die het 2 weken doet...
-edit- nogmaals allemaal bekeken...manman, iemand moet die jongen wat stijl bijbrengen...
Nene dat loopt verkeerd af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonGuys, give him some credit..
Hij is een beginneling (die weliswaar snel vordert), logisch dat hij wat experimenteert met PS..
Dat hij leert FSe, heel goed, en ja hij is zeker op de goede weg als hij het nog maar 2 weken doet (ik zou het nooit kunnen). MAAR we spreken hier over stijl. Boereknol tegenover Arabisch raspaard, Lada tegenover Bentley. En wanneer je in een droomwereld bezig bent (fotoshop is immers het maken van een droomwereld), dan ga je toch wel voor het 2e. Een Z4 is een heel leuke auto, kan je iets heel knap en stijlvol van maken, maar wanneer je deze dan in een flashy-groene tsjernobil-kleur steekt, dan ben je volgens mij niet goed bezig op dit gebied. Wil niemand aanvallen en dit is natuurlijk volledig gebaseerd op persoonlijke (subjectieve) smaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DastofWe're only trying to help...
Dat hij leert FSe, heel goed, en ja hij is zeker op de goede weg als hij het nog maar 2 weken doet (ik zou het nooit kunnen). MAAR we spreken hier over stijl. Boereknol tegenover Arabisch raspaard, Lada tegenover Bentley. En wanneer je in een droomwereld bezig bent (fotoshop is immers het maken van een droomwereld), dan ga je toch wel voor het 2e. Een Z4 is een heel leuke auto, kan je iets heel knap en stijlvol van maken, maar wanneer je deze dan in een flashy-groene tsjernobil-kleur steekt, dan ben je volgens mij niet goed bezig op dit gebied. Wil niemand aanvallen en dit is natuurlijk volledig gebaseerd op persoonlijke (subjectieve) smaak.
Die Z4 was meer ludiek bedoeld..
Comment
-
Mijn laatste nieuwe die ik deze nacht gemaakt heb. Ben er nog niet helemaal tevreden van maar het kan er al goed door denk ik.
Het is de nieuwe Mazda MX5 met de volgende aanpassingen
- Widebodykit
- motorkap en b-stijl van carrera GT
- velgen
- uitlaat
- kleur
- spoiler
- ruitje erin gezet
- Jacky ickx achter het stuur
- Graphics
Als je nog iets van opmerkingen, voorstellen, ... hebt zeg ze dan gerust
voor goede scherpte bekijk de afb ff op volledige grootte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscanismijt die uitlaat weg. en verander de achterste velg. en het geheel is knap. Nu verpest die achterste velg het geheel. ze staat immers verkeerd gedraaid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédéuitlaat weg mss wel maar de velg staat juist hoor. De klauw staat op dezelfde plaats als origineel dus ik zie niet meteen wat er mis mee is
Comment
Comment