Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's auto's getuned in Photoshop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zeg tegen je vriend dat hij beter een andere hobby zoekt

Comment

• dank je...
      ik zal maar geen aandacht schenken aan jouw opgegeven leeftijd zeker
      hoe ben jij begonnen mss? direct expert?

Comment

• Die van mij en die van JCC

Ik

JCC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JCC
          dank je...
          neen hoor men eerste die ik gemaakt heb staat hier ergens tussen. En is ook niet denderend. Je ideetjes zijn goed, maar je afwerking kan beter. bv. een kant van de wagen heeft verdonkerde ruiten, maar de andere kant niet. bv de boze blik bij de peugeot komt niet overeen.
          laat de spioler weg bij de focus en monteer andere velgen (lichtsterkte komt niet overeen, net zoals bij de bmw) nu is hij een beetje overkill

Comment

• hmm, daar heb je inderdaad gelijk in. Hoe kan ik die lichtsterkte veranderen? is dat met ctrl+u? donkerder maken of is er een ander soort knop? En ja die velgen waren voor de fun dus schenk daar maar niet echt aandacht aan. Bij die 7 moeten er M velgen komen nog. En bij de focus OZ

BTW: kan je die Ypsilon zijn zwart werk rond die ruiten in carbon doen? ik heb dat geprobeert maar het zag er niet op en topie uit

Comment

• Eens mijn poging gewaagd.

Comment

• über jonhny

Comment

• Jonhny?
                  Clean ja
                  Maar niet veel tijd om er aan voort te doen.

Comment

dank je...
                    Iedereen is zo begonnen, maar de meesten hielden hun half mislukte probeersels (van tutorials die zo basic als wat zijn) voor hunzelf.
                    Als je die dan gaat posten opt forum hier,waar toch al wat meer ervaren shoppers zitten, moet je niet gaan verwachten dat iedereen ZO'N ogen gaat trekken van je .. meesterwerk***///.

Dus .. als je niet te veel commentaar wenst oefen jezelf dan nogwat, en kom hier wat mooie dingen posten !

Edit
                    By the way, waarom post JCC zijn pics zelf niet? Snapk niet goed.
                    Last edited by ; 21/06/2005, 22:05.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N!trOn
                      Iedereen is zo begonnen, maar de meesten hielden hun half mislukte probeersels (van tutorials die zo basic als wat zijn) voor hunzelf.
                      Als je die dan gaat posten opt forum hier,waar toch al wat meer ervaren shoppers zitten, moet je niet gaan verwachten dat iedereen ZO'N ogen gaat trekken van je .. meesterwerk***///.

Dus .. als je niet te veel commentaar wenst oefen jezelf dan nogwat, en kom hier wat mooie dingen posten !

Edit
                      By the way, waarom post JCC zijn pics zelf niet? Snapk niet goed.
                      JCC heeft een conflictje met ImageShack

btw het is toch de bedoeling om bij te leren door andermans commentaren? Al zet hij hier de roze smart met 8 uitlaten, so what?

Comment

• als ik die hier nooit had gepost had ik nooit deze goeie links gekregen en... nooit iets bijgeleerd ik sta HEEL open voor commentaar dus altijd welkom...

Comment

• Nog ene van JCC

Comment

• Ik hoop dat de velgen nu redelijk goed staan en de afwerkingsgraad ietske better is..

Comment

• Post er anders ééns de originele bij

Comment

• Spyder by JCC

Comment

• http://www.rsportscars.com/foto/09/astraopc05_02.jpg

de link... van de astra nu nog de maserati:
                                  http://www.seriouswheels.com/pics-20...a-1280x960.jpg

Ziezo BertDs

en wordt er aub niet van

Comment

http://www.rsportscars.com/foto/09/astraopc05_02.jpg

de link... van de astra nu nog de maserati:
                                    http://www.seriouswheels.com/pics-20...a-1280x960.jpg

Ziezo BertDs

en wordt er aub niet van

Voorwat staat FS'er eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5
                                      Voorwat staat FS'er eigenlijk?
                                      Foto shopper wrs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                                        Foto shopper wrs.
                                        Zou hij weten dat 't photoshoppen moet zijn ?
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                                          Zou hij weten dat 't photoshoppen moet zijn ?
                                          Misschien is het een ander programma. Foto soep ofzo ...

Comment

Working...
                                          X