Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's auto's getuned in Photoshop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
    Zou hij weten dat 't photoshoppen moet zijn ?
    vraag het hemzelf he

Comment

• de meeste schrijven hier FS dus dacht ik ja waarom ik ook niet ik dach ook eerst aan PS dus ...

Comment

• Beetle by JCC

Comment

• plaats eens het origineel er altijd bij, plies

Comment

• gevonden

daar komt ie dan:
            http://img10.exs.cx/img10/2185/VWNewBeetleCabrio2.jpg

Comment

• Ok. Je zou ECHT beter je mesh aan de kanten wat uitvagen met de eraser, zo maak je diepte in de figuur, nu ist precies een kartonnen plaat dat je in je grille zet :s

Comment

• owkeej ik doe dat wel niet met eraser maat met smudge tool. Kweet niet is dat hetzelfde?

Comment

• @JCC: maak eens wat minder shops maar let op de kwaliteit
                  Werk er wat langer aan en let op de afwerking.
                  Kwaliteit boven kwantiteit

Comment

• Mooi gezegd, daarom zal ik ook jouw raad opvolgen

Comment

• goeie tip voor jcc :

Als je grilles verandert, vervangt of toevoegt, dubbelklik dan es op de layer en leg bij blending options 'satin' aan.

Je zal een veel realistischer indruk krijgen, want nu zit er weinig (meestal zelfs GEEN) diepte of contrast in je grilles.

Probeer ook een beetje te experimenteren. En niet in de zin van : een fluogele wagen met gunmetal velgen, maar eerder in de zin van : probeer ervoor te zorgen dat je creaties niet zo 'tutorial-ig' tonen. In een goeie photoshop is het realisme zo hoog mogelijk.

Anders wel niet slecht bezig. elk leerproces is moeilijk, en alle negatieve commentaren vergaren en omtoveren in goeie moed om verder te gaan en beter te worden ! (y)

Comment

• RS6 Plus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                          cc

Comment

• getuigt idd niet echt van te veel smaak. Vooral de velgen

Comment

• Hijj zou beter eerst binnen de lijntjes leren kleuren..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                              cc

Comment

• Inderdaad, vanonder is het niet gekleurd. Maarja, ik heb me meer geoefend op de velgen. Ik wou het origineel erdoor krijgen en dat is me dan toch gelukt. Kleur is niet echt aantrekkelijk geef ik toe, maar daardoor kijk je tenminste naar de velgen.

Comment

• Over de kleur zal ik maar zwijgen zeker?
                                  Je achterste velg klopt ook niet want je ziet rechts nog een stuk van de originele velg.
                                  Let er wel op dat je achteraan en vooraan verschillende velgen gebruikt
                                  Ik bedoel dat er verschil op zit; gespiegeld of wat verlicht afhankelijk van de lichtinval.
                                  De remschijven moeten vooraan ook groter zijn dan achteraan.

Comment

• Aan die remschijven heb ik niets veranderd... daar kan ik niets aan doen. Maar aan de velgen wel. Kan iemand mij vertellen hoe lichtinval te veranderen?

Comment

• En waarom kleurt gij uw kaders van uw ruiten mee int bruin? Net zoals uw grilles, spoilers en .. ruitenwissers?
                                      => ge moet die dus deselecteren als ge uw auto helemaal geselecteerd hebt (just gelijk uw ruiten dus)

En wtf hebt ge uitgestoken met uw verdonkerde ruiten ????
                                      => Dit doede dus gwn door uw ruiten allemaal te selecteren en uw donkerte te versterken :s Veel kan daar toch niet aan mislopen ..

Plz! Oefent nu gewoon wa tutorials voor ge al uwen bazaar hier post e jongen :/ T'is hier precies het "JCC-help-topic" ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JCC
                                        Aan die remschijven heb ik niets veranderd... daar kan ik niets aan doen. Maar aan de velgen wel. Kan iemand mij vertellen hoe lichtinval te veranderen?
                                        Vooraan een voorvelg steken en achteraan een achtervelg natuurlijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door porschepipo
                                          Vooraan een voorvelg steken en achteraan een achtervelg natuurlijk!
                                          Als ze er maar 1 weergeven. Ik vind nooit een velgensite waar ze ze allevier tonen. Kan jij er mss een geven?
                                          het JCC-help forum? Ja mischien maar die Photoshop-Bible geeft geen antwoorden... zie je. Ik vraag het aan mensen met ervaring.

Comment

Working...
                                          X