Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's auto's getuned in Photoshop
Collapse
X
-
-
goeie tip voor jcc :
Als je grilles verandert, vervangt of toevoegt, dubbelklik dan es op de layer en leg bij blending options 'satin' aan.
Je zal een veel realistischer indruk krijgen, want nu zit er weinig (meestal zelfs GEEN) diepte of contrast in je grilles.
Probeer ook een beetje te experimenteren. En niet in de zin van : een fluogele wagen met gunmetal velgen, maar eerder in de zin van : probeer ervoor te zorgen dat je creaties niet zo 'tutorial-ig' tonen. In een goeie photoshop is het realisme zo hoog mogelijk.
Anders wel niet slecht bezig. elk leerproces is moeilijk, en alle negatieve commentaren vergaren en omtoveren in goeie moed om verder te gaan en beter te worden ! (y)
Comment
-
Over de kleur zal ik maar zwijgen zeker?
Je achterste velg klopt ook niet want je ziet rechts nog een stuk van de originele velg.
Let er wel op dat je achteraan en vooraan verschillende velgen gebruikt
Ik bedoel dat er verschil op zit; gespiegeld of wat verlicht afhankelijk van de lichtinval.
De remschijven moeten vooraan ook groter zijn dan achteraan.
Comment
-
En waarom kleurt gij uw kaders van uw ruiten mee int bruin? Net zoals uw grilles, spoilers en .. ruitenwissers?
=> ge moet die dus deselecteren als ge uw auto helemaal geselecteerd hebt (just gelijk uw ruiten dus)
En wtf hebt ge uitgestoken met uw verdonkerde ruiten ????
=> Dit doede dus gwn door uw ruiten allemaal te selecteren en uw donkerte te versterken :s Veel kan daar toch niet aan mislopen ..
Plz! Oefent nu gewoon wa tutorials voor ge al uwen bazaar hier post e jongen :/ T'is hier precies het "JCC-help-topic" ..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door porschepipoVooraan een voorvelg steken en achteraan een achtervelg natuurlijk!
het JCC-help forum? Ja mischien maar die Photoshop-Bible geeft geen antwoorden... zie je. Ik vraag het aan mensen met ervaring.
Comment
Comment