Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
kan er hier eens iemand iets in elkaar flansen voor mij , want ik geraak er maar niet 100% van overtuigd. Ik twijfel dus nog steeds over dat royal grey en de dark silver.Kan er eens iemand de 2 DS modellen in het royal grey painten, dan krijg ik een beter overzicht van wat die kleur gaat geven met het airo pack.En eventueel de striping ook, als dat mogelijk is. Ik ken er niks van dus voor mij is het altijd chinees. Alvast bedankt, het zou een grote hulp zijn.Er is een co zitje op de ring voorzien voor diegene die mij kan overtuigen. Thx
Bijgesloten Thumbnails
Is er misschien iemand bereid een kleine ps te maken voor mij? Het is vrij simpel, gewoon de achterruit tinten... Ik zal de foto dan doorsturen via pm.
Alvast bedankt!
2006-2010 '97 VW Golf III TDI
2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
2012-... '07 BMW 118d
Is er misschien iemand bereid een kleine ps te maken voor mij? Het is vrij simpel, gewoon de achterruit tinten... Ik zal de foto dan doorsturen via pm.
DeviantArt is the world's largest online social community for artists and art enthusiasts, allowing people to connect through the creation and sharing of art.
Comment