Gaat de e46 weg?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's auto's getuned in Photoshop
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichteneentje voor naast de Buell?
Rood is mijn absolute favoriete kleur. M'n koersfiets is een rode, de MTB heeft rode accenten, de Buell is rood. Nu alleen nog de auto hé.
Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69 Bekijk BerichtenGaat de e46 weg?
De E46 is een superkar. Bijna 100.000 km en nog net als nieuw, zowel uiterlijk als innerlijk en mega betrouwbaar. Maar die facelift E91 vind ik zo mooi. De E91 heeft die afschuwelijke achterlichten waar ik altijd op afgeknapt ben, maar deze lichten vind ik echt wel mooi.... ik weet het niet. Laat ons al beginnen met een fotosjopke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten't Zou mooi zijn hé?
Rood is mijn absolute favoriete kleur. M'n koersfiets is een rode, de MTB heeft rode accenten, de Buell is rood. Nu alleen nog de auto hé.
Mijn emoties zeggen ja. Mijn gezond verstand zegt neen.
De E46 is een superkar. Bijna 100.000 km en nog net als nieuw, zowel uiterlijk als innerlijk en mega betrouwbaar. Maar die facelift E91 vind ik zo mooi. De E91 heeft die afschuwelijke achterlichten waar ik altijd op afgeknapt ben, maar deze lichten vind ik echt wel mooi.... ik weet het niet. Laat ons al beginnen met een fotosjopke.
wij zeggen ook ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tracer Bekijk Berichtenwij zeggen ook ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWie kan deze E91 facelift eens een rood kleurtje geven? Karmesinrot graag.
Euhm... niemand?
Comment
-
E91 in Karmesinrot
Eentje in het blauw en eentje in oranje, gedurfd maar mooi vind ik persoonlijk...
Comment
-
Hallo!
Is er iemand die mij (eigenlijk een vriend van mij) zou willen helpen door een fotoshop te maken van een Volvo S40 en de 2 (onderstaande) soorten velgen? :
Deze foto mag gebruikt worden als basis want zo gaat hij er ongeveer uitzien (behalve de zwarte velgen niet):
Velg 1 :
Velg 2 :
Alvast bedankt!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelin Bekijk BerichtenHallo!
Is er iemand die mij (eigenlijk een vriend van mij) zou willen helpen door een fotoshop te maken van een Volvo S40 en de 2 (onderstaande) soorten velgen? :
Deze foto mag gebruikt worden als basis want zo gaat hij er ongeveer uitzien (behalve de zwarte velgen niet):
Velg 1 :
Alvast bedankt!!
Maar deze staat er wel prachtig onder..
Eigenlijk is dit het verkeerde topic hiervoor maar goed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SILV3R 330 Bekijk BerichtenDe andere velg kan ik niet terugvinden
Maar deze staat er wel prachtig onder..
Eigenlijk is dit het verkeerde topic hiervoor maar goed
Helpt deze link jou verder?? :
Nogmaals bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door WC-eend Bekijk BerichtenIs er iemand die de letters PORSCHE, zoals op deze zwarte Porsche 997 4S PON edition, kan shoppen op de witte targa?
dit is wel mooier in mijn ogen maar spijtig genoeg niet leverbaar waarschijnlijk. (de tekst in de rode band verwerkt zoals vroeger)
Bijgevoegde Bestanden
Comment
Comment