Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's auto's getuned in Photoshop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @ El Thomaso: knap gedaan

Comment

• Hier nog een shopke van mij, mss iets voor NFS underground2?
      Ori:

Shop:

Comment

• shop van el tomaso:
        -subtiel houden? je hebt wel heel weinig verandert, zet er mss eens een ietwat stoedere bumper en sideskirts onder? Ook gravere velgen zouden niet misstaan! Gaas maakt dan de zaak compleet. wat je hebt verandert is op zich we toppie!

shop van beemer3cabrio)
        -Jij ook te weinig verandert, wat je had kunnen doen is de achterlichten een lexus look geven, staat direct een stuk beter!Zelfde als El tomaso!

shop van Jose audilover:
        -Iedereen verandert te weinig maar jij hebt dan toch wel wat gedaan, alleen zijn de verranderingen (te?!) minimaal! Als je het ietsje duidelijker had gemaakt, dan was hij veel beter geweest (en stoerder). Voor de rest goed!

shop van beemer (7serie):
        -Nu heb eens een goede shop alleen heb je de lichten ietsje te groot gemaak, maar eindelijk eens veranderingen.(zichtbaar!)

Conclusie: keep up the good work, en vooral er veel tijd insteken.

Comment

• @ beemer : chic gedaan, maar ik vind persoonlijk dat de lichten van de 5 niet passen op de 7

@ ives : ferme Z, doet me denken aan de 350Z van NFSU, heb je daarvan je inspiartie gehaald.

Comment

• vlug nog ff 1 voor nieuwjaar gemaakt.
            [img]http://groups.msn.com/_Secure/0TwC*AiUXPYN1QQI7zthMvPIa0FohIQBJNdCTcE143R5uD7EGL WkyTT4IbDow3qRvJHYxL7XpVIQidGK*x0Hmajs*uJQhXVHRbhG 8yQbG3LrO8g4TOAxaBA/s2200%20c%20copy3.jpg?dc=4675453054033495522[/img]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed cat
              @ beemer : chic gedaan, maar ik vind persoonlijk dat de lichten van de 5 niet passen op de 7

@ ives : ferme Z, doet me denken aan de 350Z van NFSU, heb je daarvan je inspiartie gehaald.
              yep vind ik ook, juist die neon deronder vind ik minder geslaagt...

Comment

• die photoshops op de vorige pagina's vind ik toch wel zeer goed geslaagd.

Comment

• Is deze beter?

origineel

Mijn shop:
                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• ORIGINEEL

MIJN SHOP

BMW E24 635csi 1985
                    BMW F10 520da 2012
                    MINI Clubman Cooper 2017

VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• beemer ik zou nog wat oefenen maar het zeker niet slecht enkel veel kleur verschillen !

Comment

• [img]http://groups.msn.com/_Secure/0TwC*AiUXPYN1QQI7zthMvPIa0FohIQBJNdCTcE143R5uD7EGL WkyTT4IbDow3qRvJHYxL7XpVIQidGK*x0Hmajs*uJQhXVHRbhG 8yQbG3LrO8g4TOAxaBA/s2200%20c%20copy3.jpg?dc=4675453054033495522[/img]
                        wat vinden jullie ervan ???

Comment

• Er zit zo precies een gat in die voorbumper

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                          cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
                            Er zit zo precies een gat in die voorbumper
                            steenslag he

BMW E24 635csi 1985
                            BMW F10 520da 2012
                            MINI Clubman Cooper 2017

Comment

• Mijn shopkes

Comment

• ik zie niks, ook al kopieer ik de url.

Comment

• Euhm, klein vraagske..

Hoe maak ik van een wagen met lichte kleur bv een zwarte? Ik kan wel vrij donkerblauw maken, maar zwart of zeer donkergrijs niet
                                  Kan iemand mij zeggen hoe ik dat moet doen?

Voor de beginnende photoshopper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door KVG
                                    Euhm, klein vraagske..

Hoe maak ik van een wagen met lichte kleur bv een zwarte? Ik kan wel vrij donkerblauw maken, maar zwart of zeer donkergrijs niet
                                    Kan iemand mij zeggen hoe ik dat moet doen?

Voor de beginnende photoshopper
                                    Aha, je maakt een selectie van de delen die je wilt verduisteren.
                                    klik dan op Hue And Saturation, daar kan je expirimenteren met lightness en als dat nie lukt kan je Replace color wagen of gaan knoeien met het Alfa Kanaal (dat werkt op effen oppervlakten zeer goed) Imadga -> Adjustments -> levels... en schuiven maar

Comment

• @ Ives: die 350Z op de vorige pagina ziet er wel goed uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speed cat
                                        @ beemer : chic gedaan, maar ik vind persoonlijk dat de lichten van de 5 niet passen op de 7

@ ives : ferme Z, doet me denken aan de 350Z van NFSU, heb je daarvan je inspiartie gehaald
                                        .
                                        Niet de inspiratie gehaald, maar het algemeen wagenconcept van NFSU. bedoeld de spoilers, carbon motorkap, vlammen, daar zijn die auto's allemaal mee uitgerust, dus dacht ik, als ikd at ook allemaal opde nissan zet, dan is het precies ene van NFSU

Comment

• dees is wel schoon vind'k .. wel niet zelf gemaakt.

Comment

Working...
                                          X