Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's auto's getuned in Photoshop
Collapse
X
-
Ik heb het met paint gedaan, omdat ik geen photoshop heb.Ik zelf vind em zeer goed gelukt omdat het met paint is,ik heb er uren aan gezetenHet is de lexus is dat ik heb omgebouwd
ORIGENELE FOTO'S:
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0QwDdAoEUR7mAfJk0JAV36MgkTjZQkz*68moC4K6Nl2fFp3r3W 4K77ed2fUD0ArbhO1fEuZ86q*lSC8IGsBE8BwkoLEZjECdp0cE 6deoHOGo/hg,.jpg?dc=4675466916146210908[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgDfAi0V8uhCNqz907fWoYaXlJPXmpuzlj5dnb57kTBLsFLoV hRkmQO8C*EiCPJWXrFdaLrSKZK8GYkdsGYoZg7RIDPR4PsSJOX if56lWuI/is3008.jpg?dc=4675466915461624936[/img]
Comment
-
Ik heb vooraan het teken weggewerkt,de motorkap zwart gemaakt,de lichten met zwart bewerkt,de mistlampen verwijderd en de bumper lager gezet.
Bij de achterkant heb ik de koffer zwart gemaakt en die bolle lichten verwijderd,ik heb de lichten met zwart bewerkt,de uitlaten zijn van AMG,en de spoiler is van ne LAMBO.Geef jullie mening!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.GOVAERTS(1)Ik heb vooraan het teken weggewerkt,de motorkap zwart gemaakt,de lichten met zwart bewerkt,de mistlampen verwijderd en de bumper lager gezet.
Bij de achterkant heb ik de koffer zwart gemaakt en die bolle lichten verwijderd,ik heb de lichten met zwart bewerkt,de uitlaten zijn van AMG,en de spoiler is van ne LAMBO.Geef jullie mening!
Sorry, no personal offence intended.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door P.GOVAERTS(1)Ik heb vooraan het teken weggewerkt,de motorkap zwart gemaakt,de lichten met zwart bewerkt,de mistlampen verwijderd en de bumper lager gezet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKaOorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door P.GOVAERTS(1)Ik heb vooraan het teken weggewerkt,de motorkap zwart gemaakt,de lichten met zwart bewerkt,de mistlampen verwijderd en de bumper lager gezet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door P.GOVAERTS(1)Oorspronkelijk geplaatst door shaunhoe zet je een foto ie met paint bewerkt is hier?
Welkom trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ivesWeet ge, ge moet wa meer op de afwerking letten , want weet je, je bent wel goed, en als je een beetje nauwkeuriger selecteerd dan komt ie een pak beter uit
Comment
Comment