Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's auto's getuned in Photoshop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba
    Origineel:

Shop

Schitterend gedaan ! En best lollig ook Alleen, 't resultaat (niet de PhotoShop, maar de auto), is niet zo denderend mooi. De klassieke coupé-lijn van de BMW vloekt met de moderne F1-neus, vind ik. Nu ja, ik vind de F1-neus zowiezo niet mooi, maar bon.

Comment

• dit is geen tuning meer
      dat zijn criminele autos

Comment

• Hier men nieuwste shopke:
        ori:

shop:

Comment

• Freaky mooi gedaan ives

Comment

• zo hadden ze 'm vanaf het begin moeten maken, indien ze 'm al maken

Comment

• Ik heb het met paint gedaan, omdat ik geen photoshop heb.Ik zelf vind em zeer goed gelukt omdat het met paint is,ik heb er uren aan gezetenHet is de lexus is dat ik heb omgebouwd
              ORIGENELE FOTO'S:
              [img]http://groups.msn.com/_Secure/0QwDdAoEUR7mAfJk0JAV36MgkTjZQkz*68moC4K6Nl2fFp3r3W 4K77ed2fUD0ArbhO1fEuZ86q*lSC8IGsBE8BwkoLEZjECdp0cE 6deoHOGo/hg,.jpg?dc=4675466916146210908[/img]
              [img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgDfAi0V8uhCNqz907fWoYaXlJPXmpuzlj5dnb57kTBLsFLoV hRkmQO8C*EiCPJWXrFdaLrSKZK8GYkdsGYoZg7RIDPR4PsSJOX if56lWuI/is3008.jpg?dc=4675466915461624936[/img]

Comment

• [img]http://groups.msn.com/_Secure/0QwDfAocUULrUB12POsa!cxj9aOZ5w6YwGcLePOLifcTwLQXWk p99RtO*QGwgJBoHa9pCjdeJNe5lM3PI4CmZHFSOhqlrFrDiQgF symIGBFk/,ng.jpg?dc=4675466915938561965[/img]

Comment

• Ik heb vooraan het teken weggewerkt,de motorkap zwart gemaakt,de lichten met zwart bewerkt,de mistlampen verwijderd en de bumper lager gezet.
                  Bij de achterkant heb ik de koffer zwart gemaakt en die bolle lichten verwijderd,ik heb de lichten met zwart bewerkt,de uitlaten zijn van AMG,en de spoiler is van ne LAMBO.Geef jullie mening!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.GOVAERTS(1)
                    Ik heb vooraan het teken weggewerkt,de motorkap zwart gemaakt,de lichten met zwart bewerkt,de mistlampen verwijderd en de bumper lager gezet.
                    Bij de achterkant heb ik de koffer zwart gemaakt en die bolle lichten verwijderd,ik heb de lichten met zwart bewerkt,de uitlaten zijn van AMG,en de spoiler is van ne LAMBO.Geef jullie mening!
                    Omdat 't met Paint is gedaan, is 't inderdaad nog te doen. Maar de motorkap is desondanks slecht gedaan, vind ik (no offence). Gewoon helemaal zwart gekleurd, zonder nuances (lichtinval)... Ziet er helemaal niet realistisch uit. De rest kan er nog mee door, omdat 't met Paint is gedaan.

Sorry, no personal offence intended.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                      Oorspronkelijk geplaatst door P.GOVAERTS(1)
                      Ik heb vooraan het teken weggewerkt,de motorkap zwart gemaakt,de lichten met zwart bewerkt,de mistlampen verwijderd en de bumper lager gezet.
                      Omdat 't met Paint is gedaan, is 't inderdaad nog te doen. Maar de motorkap is desondanks slecht gedaan, vind ik (no offence). Gewoon helemaal zwart gekleurd, zonder nuances (lichtinval)... Ziet er helemaal niet realistisch uit. De rest kan er nog mee door, omdat 't met Paint is gedaan.

Conclusie: shoppen doe je niet met paint, is verloren tijd/moeite.

Comment

• hoe zet je een foto ie met paint bewerkt is hier?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeeKa
                          Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                          Oorspronkelijk geplaatst door P.GOVAERTS(1)

Conclusie: shoppen doe je niet met paint, is verloren tijd/moeite.
                          Ja ik weet het maar ik heb geen photoshop dus heb ik het met paint gedaan,ik begrijp jullie commentaar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shaun
                            hoe zet je een foto ie met paint bewerkt is hier?
                            Wel ik zet die eerst op een website en dan neem ik de url over en zet die hier,ik doe daar niks speciaals voor
                            Welkom trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.GOVAERTS(1)
                              Oorspronkelijk geplaatst door shaun
                              hoe zet je een foto ie met paint bewerkt is hier?
                              Wel ik zet die eerst op een website en dan neem ik de url over en zet die hier,ik doe daar niks speciaals voor
                              Welkom trouwens
                              idd.,welkom :n00b:

Comment

• ier se ook met paint gedaan (ik heb geen origeneel)
                                [img]http://groups.msn.com/_Secure/0PwDfAjsRagt3!s!tVD*30yzEGgCj9O7nEk382xJZgrfHE4iGD eG6RG*In2eHsBWUidwXYCaJeihzZQWWCMkMznnXGPJGgFij[/img]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shaun
                                  ier se ook met paint gedaan (ik heb geen origeneel)
                                  Ya right!

Tzal zo waar zijn, als robby een Evo had zeker.

Comment

• Comment

• kweet het de afwerking trekt op niet veel
                                      maar heb dat eens rap in elkaar gestoken
                                      voor mijne eerste keer ben ik toch content
                                      heb dit gedaan met photoshop 2 en ik weet nog niet alles goed staan

Comment

• Weet ge, ge moet wa meer op de afwerking letten , want weet je, je bent wel goed, en als je een beetje nauwkeuriger selecteerd dan komt ie een pak beter uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ives
                                          Weet ge, ge moet wa meer op de afwerking letten , want weet je, je bent wel goed, en als je een beetje nauwkeuriger selecteerd dan komt ie een pak beter uit
                                          kweet het maar het probleem was dat mijn muis (in de winkel) op zo'n klein plankske staat, en dat is moeilijk om rond te gaan en alles te selecteren

Comment

Working...
                                          X