Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's auto's getuned in Photoshop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door shaun
    ier se ook met paint gedaan (ik heb geen origIneel)

....and pigs fly...

een jongen met serieus wat probleempjes in het hoofd, handle with care.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shaun
      ier se ook met paint gedaan (ik heb geen origeneel)
      [img]http://groups.msn.com/_Secure/0PwDfAjsRagt3!s!tVD*30yzEGgCj9O7nEk382xJZgrfHE4iGD eG6RG*In2eHsBWUidwXYCaJeihzZQWWCMkMznnXGPJGgFij[/img]
      Ha, een CLK Lorinser ! Wat heb je precies met paint eraan veranderd ?

/edit: HA, ik zie het al: de nummerplaat zwartgemaakt zodat we niet zouden kunnen zien dat je hem rechtstreeks van de site geplukt hebt !

/edit2: HA, ik zie nog meer: de band bovenaa ook zwartgemaakt zodat we niet zouden kunnen zien dat je hem rechtstreeks van de site geplukt hebt !

Goed bezig
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• jamaar pas op zo'n vierkantje zwart maken, is niet simpel hoor
        ik bibber daar serieus voor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
          jamaar pas op zo'n vierkantje zwart maken, is niet simpel hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jaglover
            Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
            jamaar pas op zo'n vierkantje zwart maken, is niet simpel hoor
            Ik lig daar 's nachts ook lang wakker over zene, het moest maar is verkeerd gaan.......

Comment

• dat is wel moeilijk hé zo'n RECHTHOEK (ipv vierkant) zwart te maken

MAma Ik kan dat niet en die kindjes op het internet lachen ermee

Comment

• Genoeg ??

Nu weet ge waar ik mijn fotooke vandaan heb !

Comment

• @ abusimbal: zo goed gedaan, chapeau, vooral die laatste is goed
                  1982 BMW E28 528i
                  2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Niet van mij, zie link foto's, was deze een paar maanden geleden tegengekomen toen ik info aan het zoeken was over nieuwe GS.
                    Nu had ik dit toppic gevonden en heb ik ze gepost.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door abusimbal
                      Niet van mij, zie link foto's, was deze een paar maanden geleden tegengekomen toen ik info aan het zoeken was over nieuwe GS.
                      Nu had ik dit toppic gevonden en heb ik ze gepost.
                      Ah, niet van u, maja, z blijven goed gedaan, en dan vooral die laatste is tof.
                      1982 BMW E28 528i
                      2013 BMW F31 318d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                        Oorspronkelijk geplaatst door shaun
                        ier se ook met paint gedaan (ik heb geen origeneel)
                        [img]http://groups.msn.com/_Secure/0PwDfAjsRagt3!s!tVD*30yzEGgCj9O7nEk382xJZgrfHE4iGD eG6RG*In2eHsBWUidwXYCaJeihzZQWWCMkMznnXGPJGgFij[/img]
                        Ha, een CLK Lorinser ! Wat heb je precies met paint eraan veranderd ?

/edit: HA, ik zie het al: de nummerplaat zwartgemaakt zodat we niet zouden kunnen zien dat je hem rechtstreeks van de site geplukt hebt !

/edit2: HA, ik zie nog meer: de band bovenaa ook zwartgemaakt zodat we niet zouden kunnen zien dat je hem rechtstreeks van de site geplukt hebt !

Goed bezig
                        1982 BMW E28 528i
                        2013 BMW F31 318d

Comment

• Vind dat de GS beter word naar mate ik hem meer zie Behalve interieur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P.GOVAERTS(1)
                            Ik heb het met paint gedaan, omdat ik geen photoshop heb.Ik zelf vind em zeer goed gelukt omdat het met paint is,ik heb er uren aan gezetenHet is de lexus is dat ik heb omgebouwd
                            ORIGENELE FOTO'S:
                            [img]http://groups.msn.com/_Secure/0QwDdAoEUR7mAfJk0JAV36MgkTjZQkz*68moC4K6Nl2fFp3r3W 4K77ed2fUD0ArbhO1fEuZ86q*lSC8IGsBE8BwkoLEZjECdp0cE 6deoHOGo/hg,.jpg?dc=4675466916146210908[/img]
                            [img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgDfAi0V8uhCNqz907fWoYaXlJPXmpuzlj5dnb57kTBLsFLoV hRkmQO8C*EiCPJWXrFdaLrSKZK8GYkdsGYoZg7RIDPR4PsSJOX if56lWuI/is3008.jpg?dc=4675466915461624936[/img]
                            hoe heb je die auto verlaagd met paint :

Comment

• hoe heb je die auto verlaagd met paint
                              Hij heeft de luchtinlaten in de bumper groter gemaakt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door michael
                                Oorspronkelijk geplaatst door P.GOVAERTS(1)
                                Ik heb het met paint gedaan, omdat ik geen photoshop heb.Ik zelf vind em zeer goed gelukt omdat het met paint is,ik heb er uren aan gezetenHet is de lexus is dat ik heb omgebouwd
                                ORIGENELE FOTO'S:
                                [img]http://groups.msn.com/_Secure/0QwDdAoEUR7mAfJk0JAV36MgkTjZQkz*68moC4K6Nl2fFp3r3W 4K77ed2fUD0ArbhO1fEuZ86q*lSC8IGsBE8BwkoLEZjECdp0cE 6deoHOGo/hg,.jpg?dc=4675466916146210908[/img]
                                [img]http://groups.msn.com/_Secure/0RgDfAi0V8uhCNqz907fWoYaXlJPXmpuzlj5dnb57kTBLsFLoV hRkmQO8C*EiCPJWXrFdaLrSKZK8GYkdsGYoZg7RIDPR4PsSJOX if56lWuI/is3008.jpg?dc=4675466915461624936[/img]
                                hoe heb je die auto verlaagd met paint :
                                das niet moeilijk rechts in de hoek heb je zo een rechthoek je moet daarmee markeren in ongeveer in het midden is er een lichtblaw bolleke ge moet goe kijken en met da kunt ge da naar beneden doen

Comment

• Heb mij es beziggehouden met de BMW 1
                                  Kleurovergangen zijn nog niet goed gelukt, srr en de achterkant volgt nog, als ik daar een goeie foto van kan vinden
                                  Side Origineel:

Webs.com has been shut down on the 31st of August 2023. Find out what that means for your site and how to move it to another provider.

Side M1:

Webs.com has been shut down on the 31st of August 2023. Find out what that means for your site and how to move it to another provider.

Front Origineel:

Front M1:

opmerkingen plz

Comment

• heb mij ook even bezig gehouden met PS
                                    de clio van mijn vrouwtje

origineel

Comment

• plzzzzzz haal die .bmp's van de site en zet ze eerst om in .JPG

hoe groter de foto's, hoe langer het duurt om te laden... zeker bij bmp's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l
                                        plzzzzzz haal die .bmp's van de site en zet ze eerst om in .JPG

hoe groter de foto's, hoe langer het duurt om te laden... zeker bij bmp's
                                        das waar, ik heb die hierboven de mijne zelfs nog niet gezien, die willen precies niet laden

Comment

• nog eentje
                                          klinken,spiegels en benaming weg gedaan, cabrio gemaakt, kleurtje opgezet en lowrider van gemaakt
                                          origineel

nu

Comment

Working...
                                          X