De photoshop is wel goed gelukt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's auto's getuned in Photoshop
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door michaelOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door michaeldeze goed gta:
Da's niet eens een 407
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniOorspronkelijk geplaatst door michaeltis ne 607 denk ik
ma volgens de afbeelding zelf ist ne 407
dit is een fotoshop
de voorkant is van een 607
de achterkant, weet ik niet direct
was de ps van de 407 nu goed :
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michaelOorspronkelijk geplaatst door tuscaniOorspronkelijk geplaatst door michaeltis ne 607 denk ik
dit is een fotoshop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michaeltis ne 607 denk ik
Léés toch eens wat we zeggen het is géén 407, noch een 607. Ooit al gehoord van het programma PhotoShop ?1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door michaeltis ne 607 denk ik
Léés toch eens wat we zeggen het is géén 407, noch een 607. Ooit al gehoord van het programma PhotoShop ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniOorspronkelijk geplaatst door michaeltis ne 607 denk ik
dit is een fotoshop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michaelOorspronkelijk geplaatst door gTaOorspronkelijk geplaatst door michaelOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door michaeldeze goed gta:
Da's niet eens een 407
Dit is een scoopfoto. Het is werk van Schulte, want er staat bij "schulte design" en deze maakt impressies voor o.a. Autobild als ik me niet vergis.
Ben er dus bijna zeker van dat het een scoop is op de toen nog uit te komen 607 of een vroege speculatie over de op stapel staande nieuwe 407, maar ik denk eerder op de 607 aangezien de gelijkenissen zeer treffend zijn.
Comment
Comment