Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto's auto's getuned in Photoshop

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door driver_to_be
      Die Calamari is echt :shocked!:
      Op die site staan echte pareltjes hoor!

Hier nog eentje:
      Die kan er echt wel wat van

Comment

• wie wilt er is ne oldtimer choppen?

Comment

• weeral een vette shop van mij

wat ben ik goed

Comment

• en nog ene

Comment

• edit: privacy
              Last edited by Bompa; 11/11/2011, 23:29.

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Die calamari valt mee, is nog niet echt de top. DIT is de top:

Komp (from digimods forum:

ori:

chop:

Iacoski:

Glacius:

Webs.com has been shut down on the 31st of August 2023. Find out what that means for your site and how to move it to another provider.

Just Amazing!!![/img][/url]

Comment

• Ok zo goed ben ik niet
                  Maar ik probeer toch, dat is al iets

Mijn nieuwste creaties:

1. Seat Leon

Comment

• 2. BMW M1

Comment

• 3. BMW M1(achterkant)

***Foto's werken niet tegoei=> !!RECHTERMUISKNOP-URL COPY-PASTE!!***

Comment

• Ik weet dat het niet echt photoshop is, meer personaliseren maar toch best geslaagd mijn eerste photoshop-project!

Ducati 749 Goes NxSyS

Aanpassingen: Veer, tank en ducati-opschrift naar oranje veranderd. Plus logo en naam-opschrift erop geplakt.

GreetZ

Comment

• knap gedaan...

Comment

• @thenxsys, als je het helemaal wil afmaken, dan moet je volgens mij die "flappen", kdenk dat het luchtinlaten zijn, vooraan ook in het oranje doen, dan is hij helemaal in 1 thema, + nummerplaathouder wegwerken

P.S, knap werk idd

Comment

• Die Duc is inderdaad knap gedaan
                              Ik zou het zelf niet kunnen

Comment

• Bedankt voor de complimentjes, hier post ik de aangepaste versie die Snafu_xv voorstelde. Ik ben er nog niet uit welke versie ik het mooist vind... jullie wel?

GreetZ

Comment

• Ik vind mijn eerste versie stoerder, agressiever ogender.

Als ik dan toch een zal kopen dan gaat de eerste versie zijn.

Ik weet een rode 749R staan voor maar 4500 euro's, een gloednieuwe, maar heb het geld neit...

GreetZ

Comment

• Voor mijn volgende project zoek ik originele foto's van groot formaat (min 1024 pixels) van een cayenne turbo.
                                    Specs: Zwart metalic OF titanium-grijs-metalic/ beige leder met aluminium inzet (beige heeft het grootste kleurverschil met het exterieur, vandaar dus)/ De turbo 20" velgen (de velgen zijn het minst belangrijke criteria. Indien jullie er weten staan post ze hier met url of kopier ze naar het album. Let wel: Ik heb er nodig van volledig vooraanzicht, achteraanzicht en zijaanzichten, maar niet schuin ofzo, de foto moet iedere maal frontaal genomen zijn op het vlak. Ook een foto van het interieur mag, gelijke welke, liefst dashbord maar stoelen mogen ook.

Het is dus niet evident, ik vind ze namelijk niet.

Wat ik wil veranderen is: Rood leder, Rood opschrift, mini-koetswerkveranderingen, subtiele verlaging, verduisteren glazen (dus liefst nog geen verduisterde originelen want dit maakt het lederkleur veranderen moeilijker. Verder zien we wel ook een Gumball-versie zou ik willen, voor moest ik ooit eens meedoen!

GreetZ and thanks in advance

Comment

• Hint: www.altavista.com => afbeeldingen => afmetingen: alle achtergronden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso
                                        Hint: www.altavista.com => afbeeldingen => afmetingen: alle achtergronden
                                        Ken het toverwoord hoor! Het mijne is wel google maar kom. En da van mijn broer abracadabra

Bekijk nu zelf wat je uitkomt..........
                                        Allezins niets bruikbaars in de eerste 10 pagina's.

Been there done that!

GreetZ

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
                                          Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso
                                          Hint: www.altavista.com => afbeeldingen => afmetingen: alle achtergronden
                                          Ken het toverwoord hoor! Het mijne is wel google maar kom. En da van mijn broer abracadabra

Bekijk nu zelf wat je uitkomt..........
                                          Allezins niets bruikbaars in de eerste 10 pagina's.

Been there done that!

GreetZ
                                          Ja, natuurlijk ken je dat wel , maar ik vermeld altavista even, omdat je daar de grootte van de te zoeken afbeeldingen kunt instellen

Comment

Working...
                                          X