goed
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's auto's getuned in Photoshop
Collapse
X
-
Voor mijn volgende project zoek ik originele foto's van groot formaat (min 1024 pixels) van een cayenne turbo.
Specs: Zwart metalic OF titanium-grijs-metalic/ beige leder met aluminium inzet (beige heeft het grootste kleurverschil met het exterieur, vandaar dus)/ De turbo 20" velgen (de velgen zijn het minst belangrijke criteria. Indien jullie er weten staan post ze hier met url of kopier ze naar het album. Let wel: Ik heb er nodig van volledig vooraanzicht, achteraanzicht en zijaanzichten, maar niet schuin ofzo, de foto moet iedere maal frontaal genomen zijn op het vlak. Ook een foto van het interieur mag, gelijke welke, liefst dashbord maar stoelen mogen ook.
Het is dus niet evident, ik vind ze namelijk niet.
Wat ik wil veranderen is: Rood leder, Rood opschrift, mini-koetswerkveranderingen, subtiele verlaging, verduisteren glazen (dus liefst nog geen verduisterde originelen want dit maakt het lederkleur veranderen moeilijker. Verder zien we wel ook een Gumball-versie zou ik willen, voor moest ik ooit eens meedoen!
GreetZ and thanks in advance
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door El ThomasoHint: www.altavista.com => afbeeldingen => afmetingen: alle achtergronden
Bekijk nu zelf wat je uitkomt..........
Allezins niets bruikbaars in de eerste 10 pagina's.
Been there done that!
GreetZ
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSySOorspronkelijk geplaatst door El ThomasoHint: www.altavista.com => afbeeldingen => afmetingen: alle achtergronden
Bekijk nu zelf wat je uitkomt..........
Allezins niets bruikbaars in de eerste 10 pagina's.
Been there done that!
GreetZ
Comment
Comment