Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's auto's getuned in Photoshop
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door michaelOorspronkelijk geplaatst door TheNxSySOorspronkelijk geplaatst door michaelop het forum van autoweek doen ze om de ...dagen een wedstrijd shoppen
ik stel voor dat wij dat ook is gaan doen
een moderator kiest de begin foto
en wij choppen er op los
dan zet en moderator alle shops in een appart topic
en dan opent hij een voting topic
goed of slecht idee :
ik zou elke week een nieuwe wedstrijd willen, als dat kan
Probleem is wel dat ge stijlen hebt nje, ge hebt de Fast-And-Furious-Kermis-Attractie-Stijl en ge hebt de mooie-stijl (gelik de mijne )
Kunnen het mss op een akoordje gooien met autowereld om het te publiceren.
GreetZ
te veel tijd en te veel inzendingen
en shopke maken duurt niet veel langer dan 1uur
en over die stijlen, de gasten op het forum stemmen int voting topic gewoon op de sjiekste shop, de ene vind kermis attracties mooi en de andere een 4deurs naar 2deurs gemaakte shop mooi
maar ik denk dat de meeste gasten dan op het 2de gaan stemmen
Huh .. ok da moet wel eeeeeeeeeeel mooi zijn dan ...
Ik vind het anders wel een superidee ( :p haha Vrouw ! Ik heb een superdag ! :p ) ok .. ja en dan in autowereld publiceren , niet dak denk dat dit zal gaan maarja !
mooimooimooi
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
Staat het niet in het reglement dat de forumnaars alsook hun wederhelften moeten onzichbaar gemaakt moeten worden op foto's
GreetZ
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSySIk zou willen van een maybach 64 een maybach 74 meets NxSyS maken! Zo een beetje à la Brabus opgezet ook, miniem dus maar lekker sportief.
Kan je da verlengen een auto?
GreetZ
-selecteer een deel en doe een layer via copy
of vraag aan iemand anders
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PeeKaOorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
Staat het niet in het reglement dat de forumnaars alsook hun wederhelften moeten onzichbaar gemaakt moeten worden op foto's
GreetZ
GreetZ
Comment
Comment