Oorspronkelijk geplaatst door Starlite69R
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Foto's auto's getuned in Photoshop
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSySOorspronkelijk geplaatst door PeeKaOorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
Staat het niet in het reglement dat de forumnaars alsook hun wederhelften moeten onzichbaar gemaakt moeten worden op foto's
GreetZ
GreetZ
Bedoel je de clue of de pointe? Was dat met sarcasme gezegd die post?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N!trOnOh , hier wat specs : Bmw 5.30 D
°voorbumper van nen Audi RS6 +
°sideskirt van nen Honda civic type R '03
°achterbumper van ne Porsche 911
°graphics : custom
°bonnet : carbon
°gecleaned
°enneuh vraagt het mij ..
dat is gewoon grijs gemaakt met "desadurate"
Comment
-
Vergeet niet dat je ook de voorste stijl van de achterdeur moet maken aan de "achterkant" (niet-zichtbare kant) van de Maybach ... Gezien het perspectief
Edit: Overigens, wat me een beetje stoort, is dat boven het stuk dat je er tussen geplakt hebt, er een soort "zuil" is naar boven toe, op de achtergrond ... Niet bijzonder mooi Je zet 'm uiteindelijk dus beter op een andere achtergrond, denk ik1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door N!trOnDit noemen ze dan photoshoppen :p iemand anders het werk laten doen
Tis meer de bedoeling da je da zelf doet he man , en ik snap al niet wat er nu juist moet gebeuren eigelijk..
@alex, bedankt had er nog niet aan gedacht, maar de ruiten worden toch geblindeerd dus zie je het mss niet of toch minder, ik zal zien wat ik doe.
Thx and GreetZ
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSySOorspronkelijk geplaatst door N!trOnDit noemen ze dan photoshoppen :p iemand anders het werk laten doen
Tis meer de bedoeling da je da zelf doet he man , en ik snap al niet wat er nu juist moet gebeuren eigelijk..
@alex, bedankt had er nog niet aan gedacht, maar de ruiten worden toch geblindeerd dus zie je het mss niet of toch minder, ik zal zien wat ik doe.
Thx and GreetZ
ik wil het wel is proberen
Comment
Comment